A munkáltatói juttatások slágere az egészségbiztosítás

A munkáltatói juttatások slágere az egészségbiztosítás

Az egészségbiztosítások piacáról és a jövőbeli fejlődési lehetőségekről beszélt a Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. két képviselője a Portfolio Private Health Forum 2024 konferencián. Bara Ágnes, nagyvállalati üzletág vezető, és Szűcs András, egészségbiztosítási szakértő többek között arról beszélt, hogy az emberek a Covid alatt a magánegészségügy felé fordultak és sokan nem is térnének vissza az állami ellátáshoz. Ebben lehet nagy segítség egy munkaadói egészségbiztosítási csomag.

Távgyógyászat: mostantól minden ötödik magyar háztartás ingyenesen kérhet orvosi segítséget

Távgyógyászat: mostantól minden ötödik magyar háztartás ingyenesen kérhet orvosi segítséget

Közel 800 ezer ügyfele és azok családtagjai számára díjmentesen tette elérhetővé a Telekom azt a digitális egészségügyi tanácsadást, ami munkanapokon segíthet választ találni olyan kérdésekre, amelyekkel eddig jellemzően a háziorvost kerestük fel. Milyen gyógyszert alkalmazzunk, ha lázasak vagyunk, vagy fáj a fejünk, milyen szakorvoshoz forduljunk, ha egy bizonyos fájdalom egyre súlyosbodik, mennyire vagyunk kitéve a szív- és érrendszeri betegségek kockázatának, és mit tegyünk azok kialakulása ellen? 24 órán belül megérkezik a válasz a július 26-án indult Telekom Egészség szolgáltatás révén. Mivel a hozzátartozók is bevonhatóak az igénybe vevők körébe, potenciálisan közel 2 millió ember, gyakorlatilag a magyar lakosság majdnem egyötöde kap hozzáférést az orvosi szolgáltatáshoz. Hol lehet a helye egy telco cégnek ezen a piacon? Merre tart az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja? Milyen jövője van a távgyógyászatnak? A Portfolio Pereszlényi Zoltánt, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét és az egészségügyi partner Teladoc Hungary Kft. vezetőjét, dr. Karai Gábort kérdezte.

Ide teszik most a privátbanki ügyfelek a milliós vagyonokat

Ide teszik most a privátbanki ügyfelek a milliós vagyonokat

Jelentősen megnőtt a verseny a privátbanki szolgáltatók között a jelentősebb vagyonnal rendelkező ügyfelekért, akik száma kisebb mértékben nő, mint ahogyan a bankok bővítik a privátbanki szolgáltatásaik körét. Egyre nagyobb az érdeklődés a forinttól eltérő devizában lévő alapok iránt, viszont hosszú távon kifizetődőbb és egyértelműen biztonságosabb is egy jól diverzifikált portfólió. Soltész Bencét, az UniCredit Bank Hungary private banking vezetőjét a gazdasági környezet hatásairól, a portfóliókban egyre nagyobb szerepet kapó külföldi eszközökről és az ügyfelek kockázatvállalási hajlandóságáról kérdeztük.

Meghackelték a telekommunikációs óriást, szinte minden ügyfél sms- és hívásadatait ellopták

Meghackelték a telekommunikációs óriást, szinte minden ügyfél sms- és hívásadatait ellopták

Az AT&T pénteken bejelentette, hogy hackerek hozzáfértek szinte minden mobiltelefonos ügyfelük hívás- és üzenetadataihoz egy hat hónapos időszak alatt, 2022. május 1. és 2022. október 31. között. A telekommunikációs óriás közleménye szerint az érintett adatok nem tartalmazzák a hívások vagy üzenetek tartalmát, illetve személyes információkat, mint például társadalombiztosítási számok, születési dátumok vagy más személyazonosításra alkalmas adatok – számolt be a CBS.

Bejött az ügyfeleknek a Gránit Bank 30 perces online babaváró hiteligénylési folyamata

Bejött az ügyfeleknek a Gránit Bank 30 perces online babaváró hiteligénylési folyamata

A kihelyezett Babaváró hitelek összege ötször akkora mértékben nőtt a Gránit Banknál, mint a piaci állomány. A piaci térnyerésben jelentős szerepe van annak, hogy a Gránit Bank az év végi csúcs előtt élesítette a továbbfejlesztett, end-to-end digitális babaváró hiteligénylési folyamatát. A népszerű hitelt így még élményszerűbben és gördülékenyebben, akár 30 perc alatt lehet igényelni, amivel idén az ügyfelek több mint 92%-a élt.

Akadozik a K&H mobilbankja

Akadozik a K&H mobilbankja

Csütörtök délelőtt akadozik a K&H mobilbankja, a felület azt írja ki, hogy a működésben átmeneti kimaradások tapasztalhatóak.

Minden MVM-ügyfél hamarosan fontos levelet kap

Minden MVM-ügyfél hamarosan fontos levelet kap

Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. az ügyféladatok naprakészen tartása végett 2024 első félévében adategyeztetést végez, melynek keretében telefonon, online és személyesen is felkeresi ügyfeleit. Mindenkit figyelmeztetnek, hogy csak hivatalos elérési utakat használnak majd, ezért az emberek ne üljenek fel a csalóknak.

Napokon belül a feje tetejére állhat a magyar lakásbiztosítási piac

Napokon belül a feje tetejére állhat a magyar lakásbiztosítási piac

Már meghallgatható a Portfolio Business podcast új adása, melyben más témák mellett szó volt arról, hogy eddig nem látott ügyfélvándorlást indíthat be a lakásbiztosítások piacán egy most életbe lépő szabályozás, mely alapján az ügyfelek nemcsak az évfordulójukon, hanem teljes márciusban felmondhatják a lakásbiztosításaikat. Ezzel párhuzamosan a biztosítási szektor más területein, az életbiztosításoknál és a kiberbiztonság tekintetében is fontos folyamatok zajlanak, ezekről a témákról kérdeztük Kuruc Pétert, az EY biztosításiparági szakértőjét, akivel február 27-ei Biztosítás 2024 konferenciánk életbiztosítási panelbeszélgetésének a moderátoraként találkozhat a közönség.

Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál

Beköszöntött a sci-fi korszak a magyar ügyfélszolgálatoknál

Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.

Lejár az illetékbélyegek ideje

Lejár az illetékbélyegek ideje

Január 1-jétől megszűnik a bírósági eljárási illeték illetékbélyeggel történő megfizetésének lehetősége - közölte a Fővárosi Törvényszék. Januártól a bírósági eljárási illeték elsősorban a Bírósági Fizetési Portálról indított utalással, EFER-számla közbeiktatásával (EFER - Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer), közvetlen banki átutalással, vagy készpénz-átutalási megbízással, azaz úgynevezett sárga csekken fizethető meg.

Ennyi pénze még sosem volt a magyar gazdagoknak, itt a friss lista

Ennyi pénze még sosem volt a magyar gazdagoknak, itt a friss lista

A tavalyi megtorpanás után idén ismét lendületet vett a hazai privátbanki szolgáltatóknál kezelt vagyon bővülése, sőt, szeptember végével újabb mérföldkövet is átlépett. Kevésbé derűlátóak azonban a privátbanki vagyonra ható kockázatok kapcsán a hazai szolgáltatók, a Portfolio friss, Privátbanki Felmérésében a szabályozói és piaci környezet miatt aggódnak leginkább, de a hazai gazdaságpolitika és a magyar gazdaság helyzete is fejtörést okoz. A legnagyobb vagyont továbbra is az OTP Private Banking kezeli, az MBH stabilan ott van a második helyen, és a K&H is bebetonozta magát a dobogón.

Lecsapott az MNB: négy bankra szabott ki összesen 27 millió forintnyi büntetést

Lecsapott az MNB: négy bankra szabott ki összesen 27 millió forintnyi büntetést

A fogyasztók széles körét érintő hiányosságokat tárt fel az MNB az előtörlesztésekkel kapcsolatban, a 16 vizsgált intézményből mindössze kettőnél nem tárt fel hiányosságot. Négy intézményre bírságot is kiszabott: az Erste Bank, az MBH Bank, a Takarékbank és a Takarékbank Jelzálogbank összesen 27 millió forintos bírságot kapott - derül ki az MNB közleményéből.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Költségvetés 2025: hatalmas ígéretet tett a kormány
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.