Egy adott vállalat jó hírneve jelentősen hozzá tud járulni az árbevétel és a piaci részesedés erősítéséhez, a minőségi munkaerő toborzásához és a társaságok versenyképességének, piaci értékének növeléséhez is.
A jól felépített reputáció egy piaci sokk idején is képes éreztetni a hatását,
2000-ben az amerikai tőzsdeindex hirtelen bezuhanásakor az erősebb reputációval rendelkező cégek részvényárfolyama jelentősen kisebb mértékben esett, mint a többieké. Ha a stakeholderek (fogyasztók, részvényesek és befektetők, saját dolgozók, szabályozó és felügyeleti szervezetek, üzleti partnerek stb.) ugyanis nagyra becsülnek egy társaságot, rendszerint nehezebben változtatják meg véleményüket, kevésbé adnak hitelt a róla szóló negatív híreknek.
A kedvező reputáció tehát egy biztosítási kötvényhez is hasonlítható, amely kisegítheti a céget, amikor valamilyen váratlan esemény történik.
A kutatás célja felmérni és a nemzetközi kutatások eredményeivel összehasonlítani, hogy mennyire játszik fontos szerepet egy vállalat reputációjában a vállalat vezetőjének piaci elismertsége, melyek a személyes vezetői brand építésének legfontosabb eszközei? A kérdőív kitöltése kb. 5 perc, a válaszokat 2024. október 15-ig várjuk!
Mondja el véleményét! A kérdőív itt érhető el!
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images