A Wizz Air, a többi légitársasághoz hasonlóan, rendkívüli technikai kihívással találta magát szemben nemzetközi informatikai partnere rendszerének leállását követően - közölte a vállalat. Az informatikai rendszer kiesése miatt előfordulhat, hogy a Wizz Air utasai fennakadásokat tapasztalhatnak a légitársaság nemzetközi hálózatán, a weboldal és a mobilalkalmazás elérhetősége átmenetileg szünetelhet - írja a cég.
Jelenleg az alábbi internetes szolgáltatások nem elérhetők a Wizz Air rendszerében:
- a Wizz Air weboldala és mobilalkalmazása
- a foglalási rendszer
- az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása
- kapcsolattartó/ügyfélszolgálati központok, új foglalások és meglévő foglalások módosítása
Az üzemszünet ideje alatt minden utas számára ingyenes a repülőtéri utasfelvétel. A légitársaság azt tanácsolja utasainak, hogy
legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés elvégzésére, valamint a repülőtéri egészségügyi és biztonsági intézkedésekre, ahol ez szükséges.
Köszönjük utasaink megértését és együttműködését a globális informatikai üzemszünettel kapcsolatban. A Wizz Air továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy utasait a lehető legkevesebb fennakadás érje utazásuk során - zárul a közlemény.