Július 24-28. között a Vodafone a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállás lesz. A fejlesztés és a technikai átállás az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem érinti, csak az online és személyes ügyintézés szünetel - derül ki a cég tájékoztatásából.
Az alapvető szolgáltatások – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint tv – az ügyintézésben tapasztalható rövid technikai szünet alatt is a megszokott módon, zavartalanul fognak üzemelni.
A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat, egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat azzal a céllal, hogy hatékonyabban és gyorsabban tudják kiszolgálni az ügyfelek igényeit.
A szolgáltató szerint ügyfelei zavartalanul használhatják majd a vezetékes és mobil telefonjukat, valamint internet és tv szolgáltatásaikat, előfizetéseiken azonban az érintett napokon nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Ugyanakkor az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlása (tablet, TV) ebben az időszakban is elérhető.
Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nincs lehetőség. Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat.
Ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel. A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban erre csak ATM-en keresztül van lehetőségük.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és e-mail-ben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfelei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek.
Az értékesítési és ügyintézési technikai szünet nem befolyásolja az alapszolgáltatások működését,
így külföldön is zavartalanul használhatják mobiltelefonjukat a Vodafone ügyfelei.
A szolgáltató azonban azt javasolja az utazásra készülő ügyfeleinek, hogy mindenképpen ellenőrizzék július 24. előtt, hogy aktív-e a roamingszolgáltatásuk, és ha szükséges, aktiválják azt legkésőbb eddig az időpontig. A lakossági és kisvállalati ügyfelek megtehetik ezt a 1270-es számra SMS üzenetben megküldve a ROA szót, míg a közép és nagyvállalati ügyfelek a 1788-as telefonszámon kérhetik a roaming szolgáltatás aktiválását hanghívás, vagy a corporate.hu@vodafone.com címen e-mail igénylés formájában.
A roaming szolgáltatás aktiválására, valamint plusz adat vásárlására a technikai szünet alatt sem belföldön, sem külföldön nem lesz lehetőség, ezért a Vodafone azt kéri az ügyfelektől, hogy még július 24. előtt vásárolják meg az értékesítési és ügyintézési technikai szünet idejére szánt extra adatmennyiséget.
A cikk megjelenését a Vodafone támogatta.
Címlapkép: Shutterstock