Minden márka betekintést szeretne nyerni a fogyasztó érzelmi és értelmi alapú döntési mechanizmusaiba, és eljuttatni hozzájuk a megfelelő üzeneteket, azonban egyre kevésbé egyértelmű, hogy mi erre a legjobb mód. Erről lesz szó október 26-27-én a BrandFestivalon, ahol Shane Tusup a modern menedzsment technikákról, a Coca-Cola Company regional connection managere pedig a promóciók hatékonyságáról fog beszélni. Íme egy kis teaser a legígéretesebbnek tűnő előadásokról:
- Shane Tusup motivációs előadása
A háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő hazai sportoló, aki nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem önálló termékkollekciót dobott piacra Iron Lady néven. Edzője, menedzsere és férje a modern menedzsment-irányzatokból és saját tapasztalataiból merítve egy exkluzív motivációs előadás keretében arról beszél majd, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez.
- Cola, promóciók, árérzékenység
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company regional connection managere elmondja, mi a kulcsa annak, hogy a promócióba befektetett pénz minél hatékonyabban térüljön meg: milyen gyakran érdemes promóciózni és milyen hosszú ideig, mely promóciós eszközök működnek a leghatékonyabban, mely termékek a leginkább árérzékenyek, és mi történik, ha a versenytársak követik, és ők is promóciózzák ugyanazt?
- KPMG: a tartós üzleti siker titka
Ságodi Attila, a KPMG Tanácsadó Kft. partnere egy felmérést fog bemutatni, aminek keretében 1300 vezérigazgatót kérdezett meg világszerte a következő 3 év üzleti kilátásairól és kihívásairól. A vezérigazgatók többsége a diszruptivitásban lát lehetőséget, ami egy magas kockázatú, meglepő viselkedést/döntéssorozatot jelent általában, például egy olyan termékkel való piacra lépést, amelynek hatására az adott szegmens erősorrendje megváltozik, de vajon miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője?
- Telenor: márkamegoldások okostelefonra
Egy mai fiatal élete egyértelműen az okos telefon köré szerveződik, így az őket célzó márkák óriási hangsúlyt helyeznek arra, hogy igazi élményt nyújtsanak nekik az okostelefonokra kifejlesztett videókkal, alkalmazásokkal, ám így is egyre nagyobb kihívás márkaüzenetet eljuttatni. Banovic Aleksandra, a Telenor Magyarország lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese arról fog beszélni, hogy hogyan lehet a Telenor megjelenéseihez olyan tartalmi márkamegoldásokat fejleszteni, amelyek érdekelhetik a fiatalokat.
A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb márkakommunikációs stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója.
A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat: 2 nap alatt 110 előadó lesz jelen, és több száz márkáról lesz szó.
A tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat szereplőinek - a megrendelői, tartalomszolgáltatói és ügynökségi oldalnak egyaránt. A rendezvény különlegessége az egyedi úgynevezett demokratikus konferenciamodell, ami azt jelenti, hogy a szervezők széles megkérdezésre helyezték a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra adjanak válaszokat, amelyek az egész szakmát érintik.
A demokratikus-konferenciamodell keretében a rendezvény-tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, mastermind találkozók keretében, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több, mint 30 neves szaktekintélyének bevonásával történt
- tudta meg a Portfolio
Barna Tamástól, a szervező
Republic Group ügyvezető igazgatójától. A programnak általában három stratégiai lába van: a "makro-szintű" előadások, a nemzetközi nagy nevek a márkaépítés világából és az egészet átfogó keretként a hazai vállalatvezetők köre.
Tavaly először díjat is adtak át a rendezvényen: a Brand Excellence elismerést, amely a legkiválóbb márkaépítési teljesítményt elismerő szakmai díj.
Míg a BrandFestival Online Excellence Díjnál a digitális márkaépítés eredményeit, addig a BrandFestival 360° Branding Excellence kategóriában a márkaépítés online és offline csatornák integrált használatával elért eredményeket vesszük figyelembe idén három kategóriában, az fmcg, a pénzügyi, és az otc szegmensekben
- tette hozzá
Berkes Péter, a BrandFestival szakmai igazgatója.
(x)