Az Adidas peren kívüli egyezségre jutott Kanye Westtel, mindkét fél beleegyezett, hogy visszavon minden jogi követelést, ami azzal kapcsolatos, hogy az Adidas megszünteti partnerségét a most Ye néven ismert rapperrel, írja a MarketWatch.
Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
A McDonald's igyekszik semleges maradni az amerikai elnökválasztási versenyben, annak ellenére, hogy Donald Trump volt elnök nemrég meglátogatott egy Pennsylvania-i éttermet. A vállalat hangsúlyozza, hogy nem támogat politikai jelölteket - tudósított a Cnbc.
A Hugh Hefner fia, Cooper Hefner által vezetett Hefner Capital megvásárolná a Playboy márkát a PLBY Grouptól, írja a Bloomberg. Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
A Coca-Cola Company bejelentette, hogy hét hónap után megszünteti a Coca-Cola Spiced gyártását. Az italt, amelyet eredetileg, több mint három év óta az első állandó kínálatának szántak, kivezetik a piacról. A vállalat tervei szerint 2025-ben új ízzel jelentkeznek majd - jelentette a Food Dive.
Jövő januártól ONE lesz a 4iG Csoport távközlési márkája, ami a Vodafone helyébe lép, a márka logóját és szlogenjét már le is védette a cég – írja a HWSW.
Több éves együttműködést kötött a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legismertebb sportklubjával, az FC Barcelonával - tájékoztatta a vállalat a Portfolio-t hétfőn. Az együttműködés keretében a magyar tulajdonban lévő vállalatcsoport lett a katalán csapat új globális sport-táplálékkiegészítő partnere.
A Toyota Motor Corporation jelentős lépést tesz az elektromos járművek gyártási költségeinek csökkentése érdekében. A Nikkei értesülései szerint a vállalat még az idei évben egy hatalmas gigacasting gépet telepít egyik japán üzemébe, átvéve a Tesla által tökéletesített technológiát – számolt be a Nikkei Asia.
Júliusban a DataHouse adatai szerint 9685 import használt személyautó kapott magyarországi rendszámot, ami az egy évvel ezelőtti és az előző havi értékhez képest is 14 százalékos növekedés - közölte a JóAutók.hu hétfőn az MTI-vel.
Még mindig elmarad a kereslet növekedése a hazai autópiacon Halász Bertalan szerint, aki a JóAutók.hu vezérigazgatója. Szerinte a jövedelmek reálértékének növekedését késéssel fogja majd a vásárlások száma is lekövetni.
Megjelentek az előzetes adatok a tavalyi használtautó-piac hazai teljesítményéről. Összesen 821 ezer jármű cserélt gazdát az elmúlt évben, ami 0,5 százalékkal marad el a 2022-es számoktól – írta közleményében a JóAutók.hu.
A Lidl visszahívja azon Playtive Érzékszerv-fejlesztő építőkockák (Modellszám: HG10159) termékét, melynek hátoldalán az IAN 422695_2210 nemzetközi cikkszám látható - szúrta ki a 24.hu a cég oldalán.
A Nike lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint. A listán a világ 50 legértékesebb ruházati márkája szerepel.
Díjazták Magyarország legjobb kisvállalati marketingszakembereit: a Signature 40 egy olyan top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, melynek célja a jövő marketingdöntéshozó-reménységeinek felkutatása, elismertetése. A lista elkészítésében a Portfolio munkatársai is részt vettek.
Már nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy egy-egy új iPhone bevezetésénél kígyózó sorok állnak az üzletek előtt. Akkor sem, ha valaki nagy lelkesedéssel bizonygatja, hogy a Coca-Cola az igazi, a Pepsi csak utánzat. A márkahűség erős kapocs és óriási fegyvertény lehet a fogyasztói cikkeket gyártó vállalatok kezében. De kik a nagy nyertesek? Egy friss felmérés most arra keresett választ, hogy mely márkák rendelkeznek a legnagyobb fogyasztói lojalitással, a listáról a top 10 céget mutatja be a CNBC gyűjtése.
Idén is az operatív szakembereké a főszerep a Signature 40 kezdeményezésen: augusztus 27-ig lehet nevezni, azaz eddig keresik az év legjobb márkamenedzsereit. Eddig közel 900 ajánlás érkezett a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakemberekre - tájékoztatták a szervezők a Portfolio-t.
Magyarország legnagyobb baromfifeldolgozója, a Master Good 2020-ban vásárolta fel a Ságát, hazánk piacvezető baromfi húskészítmény gyártó vállalatát, mely olyan márkákat tudhatott magáénak, mint a Selyemsonka, a Dino vagy az éppen idén 25. születésnapját ünneplő Füstli. A vonatkozó sajtóközlemény szerint most jött el az idő arra, hogy a Master Good márka a csomagoláson még hangsúlyosabban megjelenjen, ezzel párhuzamosan a fogyasztóknak fokozatosan el kell búcsúziuk majd a Sága márkanévtől. Egyelőre mindkét márkajelzés látható lesz még a termékeken.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Szakértők szerint több legyet is ütött egy csapással Kijev.
Az uniós támogatások így is felülmúlják az Egyesült Államok kifizetéseit.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?