TRIAS Front-Office
A TRINITY Consulting Rt. megbízást kapott az ERSTE Bank Alapkezelő Rt.-től a vagyon- és portfóliókezelési tevékenységét támogató TRIASAsset rendszer Front-Office moduljának kifejlesztésére és bevezetésére. A TRINITY még 2005-ben a hazai vagyonkezelési piac meghatározó szereplőinek szakmai együttműködésével, továbbá nemzetközi tapasztalatokra támaszkodva elkészítette a TRIAS Front-Office Rendszer specifikációját. Ennek alapján az új szoftver több fázisban történő bevezetése első ízben az ERSTE Csoport alapkezelő társaságánál valósul meg.
A vagyonkezelés szereplőinek számára napjainkban természetes, hogy befektetési tevékenységük támogatására kiforrott funkcionalitású back-office rendszereket használnak. A megbízható hátország mellett az utóbbi időben jelentősen megnőtt az igény a vagyonkezeléssel kapcsolatos üzleti döntések minél sokrétűbb alátámasztására, azaz a front-office tevékenység informatikai támogatására. A teljesség igénye nélkül e fogalomkörbe tartozik a nagy számú portfoliók együttes kezelésének megvalósítása, a vagyonkezelési teljesítmény értékelésére vonatkozó kifinomult mérési módszerek megvalósítása, benchmarking, többszintű modellportfoliók rendszerének alkalmazása, továbbá a valós idejű portfólióértékelés megvalósítása a minél gyorsabb befektetési döntések meghozatala érdekében.
A TRIAS Front-Office rendszer funkcionalitásával kapcsolatban részletes információk kérhetők a trinity@trinityconsulting.hu e-mail címen, illetve a
430-3910-as telefonszámon.
(X)