A többek között a Nutella, Kinder és Tic Tac márkákat is gyártó vállalat 958 millió eurót fordított beruházásokra a 2023/24-es pénzügyi évben. Ez az összeg 18%-kal haladja meg az előző évi ráfordítást. A növekedéshez jelentősen hozzájárult a Nutella fagylalt bevezetése, valamint a Kinderini kekszek megjelenése a kulcsfontosságú piacokon.
Az egészségtudatos fogyasztói trendekre reagálva a Ferrero bővítette egészségesebb snack kínálatát. Az Eat Natural és FULFIL márkák alatt forgalmazott termékek további európai országokban is megjelentek, ami szintén hozzájárult a forgalom növekedéséhez.
A Ferrero csoport termelési kapacitását is bővítette. Az Egyesült Államokban, az Illinois állambeli Bloomingtonban megnyitotta első csokoládéfeldolgozó üzemét, míg a németországi Stadtallendorfban lévő gyárát korszerűsítette.
A vállalat jelenleg világszerte 37 termelőüzemet működtet és közel 48 000 embert foglalkoztat.
Címlapkép forrása: Justin Sullivan/Getty Images