Az első nap az elméleti oktatás után ragyogó időben a Panamerát, a Cayenne-t és a Macant próbálhattuk ki. A sorrend talán azért is volt jó így, mert második napra jutottak a jóval könnyebb, és gyorsabb autók, a 718-asok és a 911-esek, így volt időnk hozzászokni a gyorsuláshoz és a sebességhez. Amiben már a Panamera sem volt semmi, a Turbo változat 550 lóerős, 3,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
A következő feladat az volt, hogy egy 718-assal illetve egy 911-essel gyakoroljuk a fékezést és a bóják közötti gyors irányváltást száraz és nedves aszfalton.
Arra is volt lehetőségünk, hogy kipróbáljuk a legerősebb sportautót, az 580 lóerős 911 Turbo S-t, amivel 0-ról 100-ra gyorsultunk, majd azonnal 0-ra fékeztünk. Mindezt közel 5 másodperc alatt. Ebből a gyorsulás 2,8 másodperc volt a rajtelektronikával.
A 718-asok is nagyon mennek, egy ilyennel szlalomozhattunk bóják között. Érzésre jobban feküdt ennek a modellnek a gyors fordulókkal tarkított pálya, mint egy 911-esnek, ami azért jóval nehezebb, rővidebb távokon könnyebb manőverezni a könnyű Boxterekkel.
Másnap esős időben indult a tesztelés, de hamar felszáradt az aszfalt, és az előző napi Panamera, Cayenne és Macan után végre a sportautókat, a 718-asokat és a 911-eseket is kipróbálhattuk az F1-es pályán. A sorrend itt is jó volt, a 718-asokkkal kezdtük, a gyorsabb 911-esek ezek után jöttek.
Közben azt tesztelhettük, milyen egy Macannal csúszós úton közlekedni, a rázópados teszten egy újságíró sem ment át aznap.
A nap egyik csúcspontja az volt, amikor végre körözhettünk az F1-es pályán a 911-esekkel, volt itt GTS és Turbo S is. Az élmény leírhatatlan.
A nap végén volt még egy kis offoadozás is, ahol kipróbálhattuk, mit tudnak terepen a Cayennek, azok az autók, amiket a tulajdonosaik szinte soha nem kormányoznak le az aszfaltozott utakról. Az autók tudása félelmetes volt, a közel 40 fokos emelkedőn minimális csúszás nélkül indultak felfelé, a fotókon nem jön át, az autóban ülve igencsak meredek volt az emelkedő, hihetetlen volt, ahogy erölködés nélkül megindultak rajta a Cayenne-ek,
és az is, ahogy aztán lefelé jöttek,
de extrém oldaldőlés,
és hullámos domborzati viszonyok között is tökéletesen működtek a nagy SUV-ok.
A jelen írás nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlásnak. Részletes jogi információ