A Takarékbank nagy hangsúlyt fektet a modern kor kívánalmainak megfelelő, és az ügyfelek igényeihez igazodó digitális pénzügyi szolgáltatások kialakítására. Ezért vezetett be korszerű, egységes számlavezető rendszert, ezért fejleszt új, felhasználóbarát mobilalkalmazásokat, és ezért indította el a koronavírus-járványra adott gyors válaszul a VideoBank szolgáltatását, ahol a személyességhez ragaszkodó ügyfelek videokapcsolaton keresztül látják és hallják az ügyintézőt. A VideoBankban elérhető szolgáltatások bővültek a számlanyitással a lakossági ügyfeleknek.
Mostantól nem kell felkeresnie egy bankfiókot, elég egy videóhívásra alkalmas mobiltelefon vagy számítógép, és akár otthonról, a fotelből is nyithat számlát egyszerűen, kényelmesen. Az ügyintézés gyors, és papírmentes, a számlanyitás dokumentumait a Takarék Netbankban tudja majd elérni. A rendszer biztonságos, az ügyfelek azonosítása megegyezik a bankfiókban alkalmazott folyamattal, és megfelel a hazai és nemzetközi szabályoknak.
Időt és pénzt takaríthat meg
Minden 18. életévét betöltött, magyarországi lakcímmel rendelkező magyar állampolgár nyithat magának számlát, ha érvényesek az okmányai, és még nincs lakossági bankszámlája a Takarékbanknál. A számlanyitás megkezdése előtt érdemes azokat a dokumentumokat, azonosító okiratokat – személyi igazolvány vagy jogosítvány, lakcímkártya – előkészíteni és az érvényességet ellenőrizni, amelyekre az adatok megadása során szüksége lehet.
A hitelintézet többféle lakossági számlája is megnyitható online: a Takarék Díjfaragó Lakossági Bankszámla, a Takarék Aktivitás Lakossági Bankszámla, a Takarék Lakossági Bankszámla+, a Takarék Prémium és Prémium Portfolió Bankszámla.
Az online számlanyitáshoz olyan asztali számítógép, laptop, táblagép vagy mobiltelefon szükséges, amely rendelkezik működő kamerával és mikrofonnal. A Takarék VideoBank szolgáltatás közvetlenül, a bank internetes oldalán elérhető, nem kell eszközére telepítenie semmilyen segédprogramot vagy applikációt. Elegendő csak az általános fióknyitvatartási időben rákattintania a Takarékbank honlapján a VideoBank feliratra, vagy bongészőjébe beírni a takarekbank.hu/videobank webcímet.
Az online bankszámlanyitás első lépéseként kiválaszthatja a kívánt számlacsomagot és a hozzá tartozó bankkártyát. Ezután következik a személyes adatok és elérhetőségek megadása. Az adatok helyességének jóváhagyása után a videóhívás előkészítése, a technikai feltételek ellenőrzése következik, majd videohíváson keresztük kapcsolatba tud lépni az ügyintézővel, aki már meg is nyitja a számlát.
A VideoBankban több mint húszféle szolgáltatást tudnak igénybe venni az ügyfelek. Rendezhetik egyebek mellett a meglévő jelzálog és fogyasztási hitelekhez (például CSOK, Babaváró hitel vagy személyi kölcsön), bankkártyájukhoz, bankszámlájukhoz vagy akár a lekötéseikhez kapcsolódó ügyeiket, és jegyezhetnek állampapírt is. Emellett lehetőségük van tájékozódni új hitelfelvétellel kapcsolatban, de a VideoBankon keresztül módosíthatják adataikat is.
(x)