A szoftver legfőbb célja, hogy ügyfeleink részére egy könnyen átlátható és kezelhető, a XXI. század követelményeinek megfelelő, az internet segítségével a világ bármely pontjáról elérhető technológiát biztosítsunk az FM és PM szolgáltatásaink áttekinthetősége érdekében. Ügyfeleink a rendszer használatával kényelmesen tudják bejelenteni a fellelt hibákat, észrevételeket tehetnek, pontos és naprakész információhoz jutva nyomon követhetik a teljes FM és PM folyamatot, adott esetben azonnali beavatkozási lehetőséggel.
A rendszer jellemzői:
- Bárhol, bármikor elérhető és használható webes felhasználói felületen.
- Nagy biztonságú, és magas rendelkezésre állású (99,9 %) web és adatbázisszerver, Közép-Európa legnagyobb szerver parkjában.
- Modul-rendszerű felépítés. (Általános, Facility Management, Property Management, Projekt)
- Nagyfokú rugalmasság a partner igények szerinti változások átvezetésében és a külső rendszerek felé az interface kapcsolatokban.
- Többnyelvű felhasználói felület - magyar, angol, német.
Több szintű jogosultságkezelés:
- Jogosultságcsoportok (pl.: facility manager, könyvelő, property manager, megbízó, alvállalkozó...stb.) kialakításának lehetősége.
- Ingatlanok felhasználókhoz rendelésének lehetősége.
- Partnercégek felhasználóhoz való rendelési lehetősége.
- Felhasználó költséghelyhez rendelésének lehetősége.
- Jogosultság alapú, limitált felhasználói hozzáférés.
A rendszer moduljai:
Az operatív üzemeltetési csoportok feladatai személyi kommunikációs eszközeiken (okos telefon, tábla pc) is megjelennek. A GPS adatok felhasználásával, a berendezés vonalkóddal történő azonosításával, a rendszer automatikusan szűkíti a feladatok listáját. Az alkalmazás folyamatosan gyűjti az utazásra, a munka művelet idejére, státuszára vonatkozó adatokat. A valós idejű adatkommunikáció lehetővé teszi a rendkívüli helyzetek hatékony kezelését, a műveletenkénti költségek követését, elemzését és optimalizálását.
További információk
(x)