Prémium

A K&H Biztosító nyerte a fogyasztóbarát biztosító címet (x)

Portfolio
A K&H Biztosító nyerte az "Év Fogyasztóbarát Biztosítója - 2011" szakmai díjat, elsősorban a "fogyasztóbarát szemléletnek a teljes intézményrendszert átható, minden részletre kiterjedő bemutatása miatt". Az Allianz Hungária és a Generali-Providencia "Elismerésre Méltó Fogyasztóbarát Tevékenység" oklevélben részesültek.
Az idén első alkalommal átadott díjat az a Magyarországon működő biztosítótársaság nyerhette el pályázat útján, amelynek működését, intézkedéseit egy független szakemberekből álló zsűri előre rögzített szempontok alapján fogyasztóbarátnak ismert el. A zsűri tagjai: dr. Kovács Erzsébet, a Corvinus Egyetem tanára, dr. Morvay György, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület elnöke, dr. Eitmann Norbert, a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület vezetője és Székely Zoltán, a KPMG partnere voltak. A zsűri tagjai a Kiírók Tanácsa (Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, Magyar Biztosítók Szövetsége, Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft.) által meghatározott szempontrendszerben bírálták el a pályázatokat.

A pályázóknak tíz kifejtendő kérdésben kellett bemutatniuk, hogy üzletmenetük, tevékenységük különböző területein milyen intézkedéseket hoztak ügyfeleik kényelme, biztonsága, elégedettsége érdekében. A pályázati anyagoknak tartalmazniuk kellett a panaszkezelés, a tájékoztató anyagok (elektronikus felületek és hirdetések) minőségbiztosítása érdekében tett lépéseket, a biztosítási termékeket közvetítők munkájának ellenőrzésére, képzésük fejlesztésére fordított energiákat. Külön kérdés irányul arra, hogy a pályázók mennyire figyelnek az anyagi nehézségekkel küzdő ügyfeleikre, a hátrányos helyzetűekre, illetve miként építik be az ügyfelek véleményét a napi működésbe.

A beérkezett pályázatok értékelése során a zsűri a megadott szempontokat az alábbi súllyal vette figyelembe:

Pályázati anyag részeÉrtékelésben képviselt súly
Kifejtendő kérdések60 % (egyenként 6 %)
Átlagos kárrendezési idő illetve a 2 éven belül törölt Unit Linked szerződések száma5 %
Elektronikus ügyfélmegkeresések átlagos időtartama5 %
Hatósági fogyasztóvédelmi bírsághatározatok száma és a kiszabott bírságok összege5 %
A hatósági bírságokra adott intézményi reakciók5 %
Panaszszám a szerződések számára vetítve5 %
Panaszkezelési hatékonyság10%
Együttműködés a Pénzügyi Békéltető Testülettel5 %


A zsűri több tagja is kiemelte a nyertes call centerének fejlesztéseit, annak ügyfélbarát voltát és hatékonyságának visszamérését. A K&H Biztosító emellett jó eredményt ért el az objektív mutatók (bírságok, panaszszám, panaszkezelési hatékonyság) terén is. A Generali-Providencia és az Allianz pályázati anyagának alapossága és az egész tevékenységet átható ügyfélbarát szemlélet még a magas átlaghoz képest is kiemelkedett, ennek köszönhetően az első három helyezett között alig néhány pontnyi különbség döntött.

Siklósi Máté, a szervező Tetszett Kft. ügyvezetője közölte: egyedülálló, hogy a szakmai érdekszövetség, a felügyelő hatóság és a fogyasztóvédők által közösen meghatározott keretrendszerben mutathatják be fogyasztóbarát tevékenységüket a pénzügyi szervezetek. A pályázó biztosítók azonban még ennek a magas mércének is meg tudtak felelni, komoly energiát és erőforrást fordítottak arra, hogy tevékenységüket a szakmai zsűri előtt bemutathassák. Ezen tapasztalatok birtokában az évről-évre kiírásra kerülő díj jövőre más szektorokra (banki, befektetési szolgáltatói) is kiterjed majd, a biztosítókhoz hasonló pályázati rendszerben.
(x)
Holdblog

Az AI-fák sem nőnek az égig

A ChatGPT megjelenése óta szinte eszetlenül ömlik a pénz mindenbe, ami mesterséges intelligencia, óriási buborék alakult ki az amerikai részvénypiacon. Azonban bőven megvannak a jelenség... Th

Holdblog

Minden út Szaúd-Arábiába vezet

Nemcsak az USA, az Unió és Kína változott meg az elmúlt 20 évben, de változnak az arab országok is. Ma már olyan területekre érkeznek meg,... The post Minden út Szaúd-Arábiába vezet appeared

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Trump tényleg elindította a vámháborút - Mibe tegyük most a pénzünket?
Díjmentes online előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Könyv

A Sikeres Kereskedő - Vételi és eladási pontok, stratégiák, tőzsdepszichológia

Egy tőzsdei könyv, ami nem aranyhalat akar rád sózni, hanem felruház a horgászás képességével, ami a befektetések világában a saját kereskedési módszer kialakítását jelenti.

Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Property Warm Up 2025
2025. február 20.
Green Transition & ESG 2025
2025. március 6.
Biztosítás 2025
2025. március 4.
Agrárium 2025
2025. március 19.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
NIS2-cikk-PORTFOLIO-nyitó