A vadonatúj Porschékat közvetlenül a lipcsei Porsche-gyárban is át lehet venni, az üzemlátogatás és a gourmet ebéd után akár a gyár saját 3,7 kilométeres tesztpályáján ki is lehet próbálni az autókat, nagy élmény. Azt hallottuk, a magyar Porsche-vásárlók többsége nem utazik ki, inkább Magyarországon veszi át az autóját. Ők nagy élményből maradnak ki.
A Porsche sokak - köztük a saját magam - szemében a 911-essel kezdődik, és nagyjából azzal is ér véget. Létezik még pár "ritkaság", mint a 959-es, a Carrera GT, vagy a legújabb, a 918 Spyder, amik szintén a PORSCHE-k családjába tartoznak, de a Cayanne és az új Macan semmi esetre sem. Viszont szükség van rájuk, pontosan azért, mert az általuk megtermelt nyereség teszi lehetővé a ritkaságok, különlegességek megszületését, létezését. És sokaknak elegendő, ha Porsche jelvény van a motorháztetőn, illetve ez a név szerepel a forgalmi engedélyben. Ők nem a sportautós vezetési élményt keresik, hanem egy autót, aminek jól cseng a neve. Nekik a Macan is tetszeni fog!
A Porsche idén decemberben kezdi meg az alacsonyabb árkategóriájú SUV-jának, a Macannek a tömeggyártását, aminek köszönhetően a vállalat egyes elemzők várakozásai szerint már jövőre teljesítheti a 2018-ra kitűzött célját. A cég menedzsmentje is optimistán tekint az érkező modell várható eladásaira, ugyanakkor konzervatívabb álláspontot képviselnek, mint az elemzők - írja az Automotive News Europe.
Ez az első, hogy a kutatóknak sikerült ilyen részletes képeket készíteniük.
Cikkünk folyamatosan frissül.
A kormány készen áll a gazdaság talpra állítására.
Eredményt pedig várhatóan pénteken hirdetnek majd.
Az ÁKK vezére, az MNB vezető közgazdásza és a VIG befektetési igazgatója volt a Checklist hétvégi különkiadásának vendége.
Az ipar, a kiskereskedelem és a külkereskedelem sem alakult szépen.
Vezetéstechnikai szakértőt kérdeztünk.