Az elmúlt 10 évben 1500 milliárd forintot fordított a kormány a vasút fejlesztésére a járművek nélkül, a Budapest - Hatvan vonalszakasz felújítása 160 milliárd forintba került, ami az elmúlt évtized összes vasúti fejlesztési forrásának több mint 10 százaléka - mondta a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) közlekedésért felelős államtitkára pénteken Gödöllőn a korszerűsített Budapest-Hatvan vasúti vonalszakasz átadásán. Vitézy Dávid elmondta, hogy a részben uniós, részben hazai forrásokból megvalósított fejlesztés 10 év alatt készült el.
A legmodernebb technológiát, a jövő ipari megoldásait használják a Bosch hatvani logisztikai központjában. A Connected Hub elnevezésű raktárközpontban létrehozták a logisztikai folyamatok virtuális szimulációját.
2018 óta áll kivitelezés alatt az Akadémiaújtelep megállóhely a Budapest–Hatvan vasútvonalon, a NIF beruházásában létrejött megálló a XVII. kerületben, a Pesti út – 506. utca kereszteződésénél épült meg - szerepel a NIF Zrt. oldalán.
A hatvani Albert Schweitzer kórház Covid-részlegén volt tűz vasárnap hajnalban, a balesetben nem sérült meg senki. Zelnik Krisztina, az intézmény sajtókapcsolatokért felelős munkatársa az MTI-nek azt mondta, a koronavírus-fertőzött betegeket a kórház más, e célra fenntartott részébe helyezték át.
Úgy tűnik, a mai nap a vasúti fejlesztési tervekről szól: a lajosmizsei és a veresegyházi bejelentés után, most Vitézy Dávid a hatvani és a szolnok-újszászi vasútvonal kapacitásának bővítéséről számolt be közösségi oldalán.
Március 21-től átmenetileg fokozatosan csökkentette a termelést a Robert Bosch Kft. Hatvanban. A részleges leállást kollektív szabadság kiadással és az éves munkaidőkereten belüli munkaóra áthelyezéssel kívánja megoldani a cég, hogy senkit ne küldjenek el – tudta meg a 24.hu.
A nyár végére teljessé válik a 21-es főút Salgótarján és Hatvan közötti szakaszának négysávosítása - hívja fel a figyelmet a Magyar Nemzet. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. oldalán elérhető adatok szerint öt szakaszban összesen 42 milliárd forintos fejlesztésről van szó, amelyből 36 milliárd forint az EU-s támogatás és a fejlesztés révén az autós menetidő Salgótarján és Budapest között közel 20 perccel csökken.
Tovább fejleszti autóipari elektronikai alkatrészeket gyártó hatvani telephelyét a Bosch csoport, a Robert Bosch Elektronika Kft. A 9,6 milliárd forintos beruházás során a vállalat új, korszerűbb gyártást szolgáló eszközöket szerez be - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön Budapesten.
Az utóbbi évek egyik legnagyobb ipariingatlan-fejlesztése kezdődött meg Hatvanban, ahol 60 ezer négyzetméteres logisztikai központot épít az Inpark. A megközelítőleg 17 milliárd forint értékű beruházás nyomán létrejövő komplexum várhatóan 2018 második negyedévében készül el.
Regionális Szolgáltató Központtal egészül ki Miskolcon a Robert Bosch Power Tool Elektromos Szerszámgyártó Kft. a Bosch legújabb beruházásának eredményeként, amely így Európa legnagyobb kéziszerszám gyárává vált, és a Bosch vállalatcsoporton belül is a legnagyobb.
A Bosch 2018-tól közép-kelet-európai logisztikai központot telepít Hatvanba, amivel 250 új munkahelyet teremt a régió munkavállalói számára.
Közép-kelet-európai központot telepít Hatvanba a Bosch 2018-tól, ami 250 új munkahelyet teremt - közölte a cég.
A "Kalandozzunk kerékpárral a Zagyva folyó mentén" elnevezésű több mint 1 milliárdos turisztikai beruházás állapota napról napra csak romlik. A beruházás célja az lett volna, hogy egy kerékpárút kösse össze Hatvan és Boldog településeket, de már az átadás után garanciális javításokat kellett elvégezni.
A tavalyi alapkőletétel után 2015. április 13-ánünnepélyes keretek között nyitotta meg kapuit a 170 millió forint összegű beruházásból felépült Tréning Központ, a Robert Bosch Elektronika Kft. hatvani telephelyén.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Visszakapják az önkormányzatok a területeket.
Az ukrajnai háborúról, az EU-val ápolt viszonyról és a magyar gazdaságról is beszélt a kormányfő.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?
Meddig nőhet még?