A Telenor tapasztalatai szerint nagyvállalati ügyfeleik az elmúlt hónapokban a biztonság és a garantált megoldások, valamint az adott vállalatra szabott hatékony kommunikációs igények felé mozdulnak el. Esetükben nem csak az egyéni kommunikációs és internet elvárásokat kell biztosítani (klasszikus mobil portfóliókkal), hanem a céges munkavállalói flotta igényeit is. Emellett vállalati szinten a központi internet és esetleg zárt adatkapcsolati igényeket (privát hálózat) a nemrég megjelent Hiperline szolgáltatásaik szolgálják ki.
Vállalati ügyfeleik központi kommunikációs, ügyfélkapcsolati igényeire (kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal, dolgozókkal) a MobilAlközpont megoldásukkal reagáltak. Ez egy, vagy akár több központi telefonszámon, hang alapú menürendszerrel az adott vállalat igényeire szabható, és jól skálázható.
A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az adott cég tetszőleges helyszínről és eléréssel férjen hozzá az elosztott szolgáltatói infrastruktúrához,
webes felületen keresztül eszköztől függetlenül elérhető a menedzsment felület vagy a kliensprogram. A digitális megoldás előnyei között kiemelhető, hogy a felhasználói igényeknek megfelelő telefonos rendszer nem igényli helyszínen telepített alközponti eszközök, külön telefonkészülékek beszerzését és üzembe helyezését. Meglevő mobilkészülékeikkel, a szolgáltatáshoz tartozó adminisztrációs felülettel és kliensekkel tetszőleges módon használható.
Emellett a rendszer kiegészíthető egy call-center/contact center funkcionalitással, melynek segítségével operátori szolgálat, klasszikus call center vagy akár marketing kampányok is menedzselhetők.
Szintén a cégek kommunikációját segíti az SMS Futár megoldás, amely tömeges SMS küldést és fogadást is támogató ügyfélkapcsolati eszközt ad a Telenor partnereinek kezékbe, amihez a saját belső rendszereikhez fejlesztett interfészen keresztül férnek hozzá – a megoldást nem csak a nagy bankok használják, számos esetpélda között olyan alkalmazási terület is van, ahol a cég a készenléti dolgozóit értesít ki ezen a rendszeren keresztül.
Mobil adatátviteli megoldásaik pedig olyan ügyfeleinknek szólnak, akik információkat, adatokat kívánnak küldeni és fogadni meghatározott, sokszor speciális végpontok (eszközök/berendezések) irányában (M2M – Machine-to-Machine).
Itt különleges felhasználások is előfordulnak, a mezőgazdaságtól az ipari mérésekig, a legváltozatosabb ügyfelek és méretek mellett.
Ezek a végpontok zárt hálózatba is szervezhetők, melyek forgalmát egy ponton adják át az ügyfélnek, akár dedikált bérelt vonalon.
Klasszikus fix-mobil integrációs megoldás a Telenor Mobilhíd, mely még a fizikai alközpontok fénykorában alakult ki, és általa lehetőség nyílik az asztali készülékek és a vállalati mobiltelefonok integrált és hatékony használatára. A szolgáltatás az ügyfél alközpontja (telefonközpontja) és a Telenor hálózata közötti közvetlen összeköttetést biztosítja, így az alközpont közvetlenül a mobiltelefon-hálózatra kapcsolódhat. Az alközponton keresztül így a vezetékes mellékek közvetlenül képesek a mobiltelefon-hálózaton keresztül költséghatékonyan hívásokat indítani. Kisvállalati ügyfelek esetében a mobil hang megoldásaik kisképernyős mobilinternettel kombinálva a napi munkavégzés mobilitását segítik.
Nagyképernyős mobilinternetük az egyéni és kis irodai igényeket képes kiszolgálni, emellett felhőalapú megoldásokkal tudnak modern, mobil irodai környezetet nyújtani számukra, mely digitális megoldások a Telenor tapasztalatai szerint a digitális transzformáció fontos lépéseként a kisvállalkozások versenyképességét is javítja a jelenlegi vírushelyzetben is.
A cikk megjelenését a Telenor támogatta.
Címlapkép: Portfolio