Gyönyörű a bolt, gratulálok! Remélem, ez a hangulatos környezet a forgalmat is növeli majd! Jöttek már be új kuncsaftok?
Tényleg élmény ide bejönni. A kolleganőkkel lassan be is lakjuk a helyet. Ma még csak a törzsvásárlóim jöttek, de megnéztem, az új kirakat jól látszik a sarokról, úgyhogy remélem, sokan észreveszik és felénk fordulnak! Tudod, új ügyfelekre mindig szükségünk van!
Figyelj, Te olyan profi szolgáltatásokat kínálsz, amiért biztosan messzebbről is ide jönnek a vásárlók, miért nem csinálsz egy honlapot, miért nem vagy fenn a Facebookon? Tudod hány virágboltban vállalják, hogy mire ideér a vevő, kész van a csokor, s már csak fizetni kell?
Rettenetes kalandjaim voltak! Többször nekifutottam a weboldalnak, hiszen sokkal olcsóbban tudnám hirdetni magam, de az első alkalommal már azt sem értettem, mit kérdez a fejlesztő. Másodjára soha nem készült el semmi, csak latinul hangzó indokokat hallottam arra, mi miért nem működik és a végén még egy csomó pénzembe került a semmit. Hát köszönöm, én ebből nem kérek! Lehet, hogy az ilyen tradicionális üzletekben nem is olyan fontos a netes jelenlét.
Szerintem tévedsz! Kik vásárolnak nálad a legtöbbet?
Leginkább harmincasok, negyvenesek. Tudod, randevú, születésnap, anyák napja, kolléganők köszöntése! Csak a szokásos! De persze ma már senkinek nincs ideje semmire, csak telefonálnak, beugranak a csokorért és szia! A legnagyobb gond, hogy alig bírjuk felvenni a telefonokat, a vevők pedig panaszkodnak a foglalt vonalakra.
Na látod! A fiatal kuncsaftjaid persze okostelefonon élik az életüket, mennyivel másabb lenne, ha néhány gombnyomással leadhatnák a rendelésüket, kapnának róla visszaigazolást, ők is nyugodtabbak lennének, s több idejük lenne beszélgetni, amikor jönnek a virágért!
Igaz, ráadásul most telepítettünk egy okos rendszert, amivel szinte percre pontosan tudom, milyen virágok vannak a boltban, s az egyik fő szállítónktól is tudok már a neten rendelni! Képzeld, nála egy okostelefonos alkalmazás működik és azt is meg tudja mondani, várhatóan mikor fog szállítani!
Na látod! S milyen komoly lenne, ha a Te vevőid is látnák, miből tudnak válogatni, s pár klikkeléssel tudnának csokrot választani!
Képzelem, mibe kerülhet egy ilyen rendszer!
Az az igazság, hogy szinte semmibe! Nekem bejött a Telekom Webkönnyen nevű szolgáltatása, amiben már le vannak programozva a leggyakoribb honlap típusok, Neked pedig pár kattintással csak össze kell legóznod a honlapodat! Miután készen vagy, a honlap vagy a webshop máris működik, Te pedig pár ezer forint havidíjat fizetsz ezért az egészért! Nem kell többet értened a műszaki hátteréhez, egy ilyen honlapot könnyebb megcsinálni, mint egy esküvői csokrot!
Ez biztonságos?
A legprofibb szakemberek vannak a szolgáltatás mögött! Nem vagy kiszolgáltatva semminek és senkinek.
Ez ígéretes! Hazamegyek és összerakom a saját honlapomat! Ha jössz a csokorért, majd mesélek.
További információ: telekom.hu/uzleti
(x)