A zsűri a döntőbe jutott öt pályázó, Csaba Zoltán László, a Dmlab, az Initon Kft., a LInKE és a Telecommunication Network Team prezentációja alapján a Dmlab egyik megoldását ítélte a legjobbnak, ezzel ők vitték el az egymillió forintos fődíjat. A nyertes ötlet arra kínál megoldást az ügyféladatok anonim elemzése mellett, hogy milyen módon és pontosan melyik időpontban érdemes azokkal az ügyfelekkel kapcsolatba lépni, akik valamiért elfelejtik időben befizetni a számlájukat. Egy ilyen, a megfelelő időpontban kiküldött, személyre szabott "gentle reminder" hozzájárulhat az ügyfélélmény növeléséhez.
A zsűri tagjai a Magyar Telekom, a T-Systems Magyarország és a Kitchen Budapest vezetői és szakértői voltak. Az elbírálásban előnyt jelentett az ötlet egyedisége és megvalósíthatósága. Kiemelt szempont volt, hogy az adatok felhasználásának meg kell felelnie az adatvédelmi törvényi szabályoknak, vagyis az adatok vissza nem fejthető, az ügyfélhez soha nem kapcsolható módon, vagy az ügyfél kifejezett beleegyezésével kerülnek felhasználásra.
(x)