Prémium

A siker kulcsa a folyamatos innováció (x)

Portfolio
A Nu Skin-t 1984-ben alapította Blake Roney, Sandie Tillotson és Steve Lund az Egyesült Államokban, Utah államban. Olyan vállalatot kívántak létrehozni, amely az innovatív bőrápolási termékeket a "mindenből a legjobbat" elv alapján a legjobb alapanyagokból gyártja és olyan egyedülálló üzleti lehetőséget kínál, ami a komoly üzletemberek érdeklődését is felkelti. Nem telt sok időbe, mire az emberek felfedezték a csúcsminőségű termékeket. Az eredetileg 12 termékkel induló vállalkozás rövid idő alatt olyan népszerűségre tett szert, amire még az alapítók sem számítottak.


A siker kulcsa a folyamatos innováció
A közvetlen értékesítési iparág globálisan egyre növekszik. A Nu Skin folyamatosan segíti elő mások életében a változást: a vállalkozóknak rendkívül alacsony tőkekockázatú üzleti lehetőséget kínál, mely jelentős értéknövekedést hozhat életükbe és egyben megteremti az egyéni gazdasági jövő feletti irányítást.

Truman Hunt a Nu Skin Enterprises ügyvezető igazgatója nemrégiben a neves Direct Selling News-nak adott interjújában elmondta, hogy "Nincs még egy másik olyan alternatív platform, mely alulról védőhálót nyújt, miközben lefölözhetők az előnyök is. Ez segíti elő a szüntelen növekedést a jövőben is". A New Yorki tőzsdén jegyzett cég részvényei töretlenül bizonyítanak. "A részvényárak emelkedése jelzőértékként szolgál, mintegy a Nu Skin tevékenysége és fenntarthatósága iránti magas szintű bizalom megjelenése" -mondta az ügyvezető igazgató.

A Nu Skin forradalmi termékbevezetési folyamata, mely fontos szerepet tölt be a növekedésserkentő kezdeményezések végrehajtásának mikéntjében, jelentősen átalakult az évek folyamán. "Régen egy-egy termékbevezetéskor arra gondoltunk, milyen jó lenne, ha értékesítési vezetőinket szimplán levenné a lábáról a sok-sok vonzó, konferenciák alkalmával bemutatott termék. Elvégre azzal az elvárással érkeztek: új termék debütál majd. Számunkra kedvezőbb azonban az új megközelítés: már hónapokkal korábban kezdetét veszi a felkészítés -akár már egy évvel korábban. Először a főbb vezetőkkel tárgyalunk, majd régiós szinten, ezt követik az országok, miközben a vezetőket összehangoljuk a közelgő bevezetésre." - nyilatkozta Hunt.

A termék bemutatását megelőző, stratégiailag jól időzített üzenetek bevetése, a termékek korlátozott idejű elérhetősége (vagyis az üzletfeleknek csak a konferencián nyílik módja a vásárlásra), majd hosszú hónapokig, a termék adott régión, illetve piacon történő hivatalos bevezetéséig történő semmiféle vásárlási lehetőség - a Nu Skin így generál dinamikus és lendületes reakciót bevezetéseire.

A siker kulcsa a folyamatos innováció
"Megvalósítási szempontból is módosult a termékbevezetési stratégia" - említette Truman Hunt. "Korábban nem beszéltünk a várható termékbevezetésekről, mert egyszerűen nem tudtuk, mi lesz a következő! Ám mostanra már a jövőbeli termékpalettánk szó szerint betelt az elkövetkező öt évre, és pontosan tudjuk, mi a következő lépés."

Az innováció a cég egyik kiemelkedően fontos alappillére. A folyamatos bővülés és az intenzív tudományos kutatások megkövetelték az infrastrukturális háttér fejlesztését.

A cég 2013 októberében nyitotta meg legújabb Innovációs Központját a Utah állambeli Provoban. A hivatalosan is átadott vadonatúj Innovációs Központ az egyesült államokbeli székház kibővítése egyben a növekedés támogatását szolgáló infrastruktúra fejlesztés melletti elköteleződés szimbóluma. A vállalat több, mint százmillió USD-t invesztált az új vállalati létesítménybe.

A kibővített egyesült államokbeli székház épületegyüttese több mint 300 000 négyzetméteren terül el, melyen öt kutatólaboratórium, ultramodern adatkezelő központ található, környezetbarát dizájn jellemzi, valamint modern irodák és tárgyalók találhatók meg területén. Az Innovációs Központ szíve a Nu Skin Öregedésgátlási Kutatóközpont, mely a vállalat globális innovációs bölcsője és a tudományos vívmányokat felvonultató központja. A kutatási létesítmények a jövőben kulcsszerepet töltenek be a Nu Skin termékek kifejlesztése és értékelése során.

Bővebb információk

(x)
Kasza Elliott-tal

Tesla - kereskedés

Sok lehetőség lesz a Teslában szerintem a jövőben. Ha az árfolyam tényleg úgy fog mozogni, ahogyan rajzolom, akkor kaszálni fogok.Hetes:A hetes charton az intermediate időtávon berajzolt (3) hul

Kasza Elliott-tal

PepsiCo Inc - kereskedés

Tegnap eladtam az összes T. Rowe Price részvényemet 122,075 dolláron, egy hónap alatt ment 7,18%-ot. Ha várok vele, akkor még megy fel biztosan, akár a 130-at is eléri gyorsan, de a Pepsi is

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kőkeményen belerúgott a legendás F-35-ös vadászgépekbe a világ leggazdagabb embere - Tényleg ekkora a baj?
Agrárszektor Konferencia 2024
2024. december 4.
Graphisoft - Portfolio Construction Technology & Innovation 2024
2024. november 27.
Mibe fektessünk 2025-ben?
2024. december 10.
Property Awards 2024
2024. november 28.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Díjmentes előadás

Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez

Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.

Díjmentes előadás

Kereskedés a magyar piacon kezdőknek

Minden, amit a hazai parkettre lépés előtt tudni érdemes.

Ez is érdekelhet
IMG_4330