SMBS - A STRABAG PFS FM és PM folyamatait támogató integrált informatikai rendszere
Mióta használja az SMBS szoftvert?
Az SMBS-t 2012-ben kezdtük használni bankfiókok épület-karbantartási és -javítási feladatainak bejelentésére, nyilvántartására és számos ehhez kapcsolódó feladat rögzítésére és követésére. A szoftver funkciói azóta folyamatosan bővültek.
Mik a tapasztaltok vele?
A szoftver alkalmas arra, hogy az adatbázisba rögzített feladatok aktuális állása jól követhető, riportálható legyen. A többnyire valós idejű rögzítés, az eseménynaplózások a szerződésszerű teljesítés ellenőrzését objektívvé teszik. Jól alkalmazható a rendszer arra, hogy átlátható pénzügyi elszámolások alapját képezze. A hibajavítás folyamatának lépéseit a rendszer funkciói olyan módon követik, hogy a keletkező dokumentumok is a rendszerből generálhatók, vagy a rendszerbe becsatolhatók, az adatok feltölthetők, ezért az egyes feladatok komplex nyilvántartására alkalmas. Kommunikációs eszközként is megbízható, ami a kritikus folyamatoknál fontos elvárás. A karbantartás, a hibajavítás és a projektfeladatok különválaszthatók, jól áttekinthetők.
Miben jobb, mennyiben hatékonyabb ezzel az ügyintézés, hibakezelés?
Az előző pontban felsorolt fő jellemzők és szoftverfunkciók alapvetően abban segítik a rendszer használóit, hogy automatikussá teszik az üzemeltetéssel kapcsolatos lépéseket, valamint csökkentik a rendszerint nagy darabszámú egyedi ügy kezeléséhez szükséges manuális munkavégzést és időt. A hatékonyság mellett a szoftver a megbízhatóságot is növeli, és csökkenti az emberi figyelemmel összefüggő hibaforrásokat.
Mennyire felhasználóbarát?
Az SMBS fejlesztői az Erste Bank fiókhálózati üzemeltetésének javaslatait maximálisan figyelembe vették. Tudomásunk szerint az SMBS mobil alkalmazásának kifejlesztését is nagymértékben ösztönözték az elszámoláshoz, kimutatásokhoz kapcsolódó, átlagosnál szigorúbb elvárásaink. A szoftver felhasználóbarát, használata gyorsan elsajátítható, a kezelőfelület egyértelmű. Saját rendszereinkkel való megfeleltetési igényeink miatt többféle egyedi azonosítóra is szükségünk volt, amit a rendszerbe a fejlesztők beintegráltak.
Fentieken túl, bármi, amit szívesen elmondana az SMBS rendszerrel kapcsolatban.
A STRABAG PFS Zrt. olyan szoftverrel támogatja a közös munkánkat, amely az együttműködést nagyban megkönnyíti, átláthatóvá és egyértelművé teszi. Mindezen túl gyakorlatilag papírmentessé váltak az egyébként igen szerteágazó folyamatok, ami a fenntartható fejlődés szempontjából nem elhanyagolható.
További információk
(x)