Egy új portál, a telekom.hu alá kerültek augusztus végén a t-home.hu, a t-mobile.hu és az uzletitelekom.hu honlapok tartalmai és online szolgáltatásai. Az átalakítás célja egyrészt, hogy az online ügyintézés könnyen áttekinthető, felhasználóbarát, egységes felületre kerüljön, másrészt pedig, hogy a Telekom-ügyfelek még inkább az igényeikhez igazodó webáruházban vásárolhassanak, egyszerűbben intézhessék ügyeiket és hatékonyabban kereshessék az őket érdeklő információkat. Az új portált a kirowski Isobar tervezte.
A régi oldalak funkciói az ügyfelek számára felismerhető módon kerültek át az új felületre, amelyen egy sor más funkció és szolgáltatás (például a teljes portálon követhető kosár, képközpontú oldaldesign, praktikus és látványos ajánlat kommunikáció) is segíti azt, hogy a telekom.hu egy pár éven belül Magyarország legkedveltebb és legnagyobb webáruházává válhasson. A felhasználóknak nem kell elbúcsúzniuk az eddigi felhasználóneveiktől és jelszavaiktól: azokkal ugyanúgy be tudnak lépni az új portálra is.
A hazai távközlési piacon egyedülálló portálon a Telekom teljes szolgáltatás- és termékkínálata megtekinthető és elérhető egy egységes navigációs rendszerben, megkönnyítve, élménnyé téve a lakossági és a vállalati ügyintézést. A portálra minden régi felületről be lehet lépni, az ügyfelek tájékozódását pedig a felhasználóbarát, látványos, letisztult felületek, az átlátható menüsor, illetve a teljes portfólión átívelő kereshetőség segíti. Az oldal fontos eleme a beágyazott közösségi csatornák és megosztási funkciók beépítése, valamint az úgynevezett "touch ready" megoldás, amely megágyaz a későbbiekben bevezetendő, különféle mobileszközökre (például táblagép, okostelefon) optimalizálásnak.
A telekom.hu portál elindítása a Telekom online vállalati stratégiájának egy jelentős mérföldköve, amelyet a következő években további átalakítások követnek majd. A Telekom márkák egységesítése a globális infokommunikációs iparági trendekhez illeszkedik, és a helyi ügyfelektől kapott visszajelzéseken alapul.
(x)