Immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap.
Egy szakmai nap arról a reklám- és marketingeszközről, amely manapság a legtöbbet foglalkoztatja a marketingeseket, vállalkozókat, kereskedőket és reklámszakembereket.
Egy nyitott beszélgetés, ahol mindenki megkapja kérdéseire a választ.
Piaci háttér
2008-ban az online reklámköltések 17%-át tette ki a keresőmarketing hazánkban (forrás: IAB Hungary), míg Európában ugyanebben az időszakban a maga 43%-val a legnagyobb szeletét jelentette az online piacnak.
PPC és SEO ma már egyre többek által ismert fogalmak és alkalmazott technikák az értékesítés támogatására.
Használatuk nem kérdés, hanem kötelező.
A konferenciáról
Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról, trendekről, újdonságokról.
Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ.
Ismét keynote előadást tart Erica Schmidt (Global Search Director, iProspect) a globális keresőmarketing trendekről . Ezenkívül a nap folyamán további 25 előadót hallhatnak, valamint részt vehetnek a kerekasztal beszélgetésekben is.
A konferencia kiemelt témái:
- globális trendek, a keresőmarketing helyzete és trendjei a világban,
- hazai újdonságok,
- egy asztalnál a feltörekvő hazai keresők (Szörcs.hu, Miner.hu, Johu.hu, Bluu, Mindroom),
- esettanulmányok a hatékonyságról, a keresőmarketing helyéről a kommunikációs mixben,
- újdonságok a webanalitika területén,
- a keresőhirdetések reklámjogi kérdései,
- Van-e élet az AdWordsön túl?
- SEO guruk kerekasztal.
Minden résztvevő megkapja Aarron Walter "Keresők és webhelyek" című szakkönyvét!
További részletek, jelentkezés:
http://keresomarketingnap.hu/
(x)