A pénzügyi szektorral szembeni, egyre csökkenő bizalom erősítésének egyik és talán legfontosabb eszköze a pénzügyi kommunikáció. A Kreatív Csoport ezt felismerve idén először szervez konferenciát a témáról, melyen számos szakember tart előadást. A konferencia célja, hogy bemutassa a változó kommunikációs stratégiákat és új eszközöket tárjon fel a pénzügyi kommunikációban.
Előadások:
- Bacher János, GFK Hungaria: Bankreklám vagy szappanopera? Segít-e Emese vagy az Állati Doki eladni a pénzügyi szolgáltatásokat, vagy éppen ellenkezően eltereli a figyelmet a mondanivalóról? Hatékony-e egy ilyen típusú kreatív az ismertség, a tetszés és az aktiválás szempontjából?
- Nemes Csaba, Scale Research: Különböznek-e a bankok, ha egyszer ennyire egyformák?
- Hegyi Gábor, Capital Communications: A gazdasági válság hatása a pénzügyi kommunikációra
- Kondor Anna, Goodwill Communications: Pénzügyi szolgáltatók kommunikációs kényszerben és a büdzsé szorításában
- Ivana Prgomet, Horvát Bankszövetség: The role of PR during financial crisis int he croatian banking sector
- Agócs Balázs, Portfolio.hu: Integrált pénzügyi kommunikáció - egy médium egy évtizedes tapasztalata
- Karády Mariann, TNS Media Intelligence: Hogyan változott meg a magyarországi bankok kommunikációs stratégiája a válság hatására?
Mit, hol, hogyan és milyen intenzitással hirdettek 2009-ben?
- Bonnyai Boglárka, Hochegger: Privátbanki szolgáltatások kommunikációja
- R Kovács Dániel, Front Page Communications: Tőzsde és kommunikáció - Milyen haszna van kommunikációs szempontból a tőzsdei jelenlétnek?
- Bódogh Attila, Nextent Informatika Zrt.: Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
- Lenkei Anikó, Allianz vs. Horváth-Magyary Nóra, K&H: Pénzügyi márkaépítés két irányból
Matiszkó Kitti
matiszkok@kreativ.hu
430-4570
A rendezvény mediatámogatója a