A bevezetett vállalatirányítási rendszer révén az Externet Nyrt. jelentős versenyelőnyre tehet szert a magyarországi internet-szolgáltatókkal szemben a jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben.
Ügyfél elégedettség növelése
Az Externet Nyrt. ügyfélszolgálata és pénzügyi területei egységes rendszerből, naprakész adatok alapján reagálhatnak a Társaság ügyfeleinek kéréseire/kérdéseire.
Az ügyfelek az internet, önkiszolgáló rendszerben, a nap 24 órájában, gyorsan és kényelmesen intézhetik a szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyeket, melyek nem igényelnek humán erőforrást az Externet Nyrt. részéről. (folyószámla egyenleg lekérdezés, szerződési adatok megtekintése, szerződési feltételek módosítása, új szolgáltatások megrendelése, telefonos és internetes forgalmi adatok lekérdezése)
Belső folyamatok egyszerűsítése
A rendszert az Externet Nyrt. minden alkalmazottja használhatja, azonban a különböző szervezeti egységeknek eltérő jogosultságokat engedélyez a rendszer adminisztrátora, így szabályozottá vált, hogy ki milyen adathoz és folyamathoz férhet hozzá.
A rendszer révén egységes, közös felület jött létre, mely alkalmas az un. "közösségi" feladatok ellátására, melyek révén a különböző területi egységek egymással tudnak kommunikálni (pl. belső hirdető táblák révén).
A rendszerben megvalósított folyamat-automatizálásnak köszönhetően a nagy ügyfélszámot érintő (több mint 40 ezer előfizető) események is könnyedén kivitelezhetők (számlázás, behajtás, szolgáltatások lemondása, stb.).
(x)