A jelenlegi rendkívül kiélezett gazdasági helyzetben - válság idején - ugyanis érthető módon kerülnek előtérbe azok a megoldások, melyek az átlagnál alacsonyabb költséggel, illetve nagyobb hatékonysággal hozhatnak új üzletet. A keresőmarketing pedig egy ilyen lehetőség. Megfelelő - hatékony és valóban üzletet hozó - használatához azonban nem árt tisztában lenni a gyakorlati tapasztalatokkal, a legújabb eredményekkel, trendekkel, a várható kilátásokkal.
Épp ezért kerül ismét megrendezésre az elmúlt évben már nagy sikert aratott Keresőmarketing Nap. A rendezvény egy nyitott beszélgetés, ahol az előre jelzett előadásokon túl az érdeklődők kérdezhetnek is a keresőmarketing piac meghatározó szereplőitől, a kiváló hazai és külföldi szakemberektől. Az idei esemény programja elsősorban a keresőoptimalizálás, a website analitika és a nemzetközi kampányok témakörére fókuszál.
Ízelítő a témákból:
• Nemzetközi kampányok és SEO: hogyan koordinálnak a nagy márkák?
• Google Analytics a gyakorlatban, újdonságok
• Konverziómérés és analitika online kampányokban - PPC, affiliate, banner kampányok
• Ingyenes analitikai eszközök - ki mit tud?
• Szétszedjük a honlapod! Website optimalizálás élőben: ahogy a profik csinálják
• Az etikus keresőoptimalizálás - vitaindító és kerekasztal
• PPC vs. SEO - vitaindító és kerekasztal
• Ipari SEO és konkurencia-figyelés
• Keresőmarketing esettanulmányok - beszéljünk a lényegről!
A Keresőmarketing Nap ragyogó lehetőség a marketinggel és reklámmal foglalkozók számára, hogy első kézből tájékozódjanak a legújabb keresőmarketing trendekről, méghozzá a téma vezető hazai és nemzetközi szakértőinek tolmácsolásában.
Mikor és hol lesz a Keresőmarketing Nap?
2008. november 20-án, a Magyar Telekom Székházban!
További részletek és jelentkezés: http://www.keresomarketingnap.hu
(x)