A műsor már meghallgatható a Spotify-on, az Apple Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:
Rókusfalvy Pállal a márciusi Borkonferencia előtt többek között arról beszélgettünk, hogy
- Mi pontosan a feladata nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztosként? Milyen szervezet kapcsolódik a pozícióhoz? Mik a kormánybiztosi pozíció konkrét céljai?
- Van nemzetközi minta a magyar bormarketing-stratégia előtt?
- Kiket kell megszólítania ennek a stratégiának? Milyen arányban allokálnak forrást a magyar piacra és külföldre?
- Ki a magyar bor külföldi célcsoportja?
- Kiket szólít meg a bormarketing-stratégia Magyarországon? A magyar piacon mennyire cél a fiatal fogyasztók megszólítása?
- Hogy dolgoznak együtt borászatokkal? Mennyire állnak jól/rosszul a borászatok a marketing szempontjából, hol kellene erősíteniük?
Címlapkép forrása: Miniszterelnökség