Karbantartások lesznek a Yettelnél és a Magyar Telekomnál is, ezért átmenetileg több szolgáltatás nem lesz elérhető.
Tegnap érkezett a hír, hogy ismét tévesen kerültek befoglalásra tételek az Apple-felhasználók körében, most a nyári esettel ellentétben a tranzakciók pénzügyi rendezése nem történt meg. Ezúttal nem csak a magyar felhasználóknál észlelték a problémát: 20 ország kártyabirtokosait érinti az Apple rendszereiben keletkezett zavar.
A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. szeptember 24-én kedden 20 órától várhatóan 2024. szeptember 25-én szerdán 12 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető -tájékoztatta a vállalat az MTI-t pénteken.
Közzétette első féléves beszámolóját Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Piaci helyzetük stabilitását jól mutatja, hogy árbevételük 2,79 milliárd forintra nőtt, ami 63,3%-os emelkedést jelent 2023 első félévéhez viszonyítva.
A Portfolio rendszeresen közzéteszi a hazai mobilbankok rangsorát a felhasználók értékelése alapján, legutóbb augusztus elején mutattuk be a sorrendet. Ezúttal a bankolás hagyományosabb terepének számító, de az utóbbi évtizedben jelentős funkcióváltozáson áteső bankfiókok megítélésére voltunk kíváncsiak a hét nagybank Google-értékelései alapján. Bemutatjuk a bankok listáját, amelynek élére az OTP került, és a 20 legnépszerűbb magyar bankfiókot, amelyek közül az orosházi Erste, az egri K&H és a budapesti Etele Plazában található Raiffeisen valamit nagyon jól tud egy átlagos hazai bankfiókhoz képest.
Új biztonsági funkciót vezetett be az OTP Bank a telefonos csalások megelőzése érdekében. A hitelintézet ügyfelei az OTP MobilBankban ellenőrizhetik, hogy valóban a bank ügyintézőjével beszélnek-e telefonon. Az applikáció frissítése után a legközelebbi híváskor láthatóvá válik a hívás időpontja, a hívószám, valamint az ügyfél ügyfélszolgálati azonosítója - közölte a bank.
Kéthetes intenzív migrációs időszakot követően lezárult az informatikai átállás, ezzel 2024. július 15-én, hétfő reggel 8 órától minden ügyfél számára megnyílik a teljes körű ügyintézés lehetősége - számolt be közleményben az MVM.
Új ügyfélkapcsolati csatornát nyitott az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyek intézéséhez a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.). A videós ügyintézésre számos e-matricával kapcsolatos ügytípus esetében van lehetőség. A megoldás egyszerűbbé teszi az ügyintézést és időt takarít meg a társaság ügyfeleinek, hiszen így nem szükséges bemenniük személyesen a társaság ügyfélszolgálatára ahhoz, hogy bizonyos ügyeket el tudjanak intézni - közölték.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) fővárosi és vármegyei központi ügyfélszolgálatai 2024. május 13. és 21. között rendkívüli nyitvatartással várják az ügyfeleket a személyi jövedelemadó bevallás közelgő határideje miatt - közölte az adóhatóság pénteken az MTI-vel.
Két éve lépett tőzsdére az eSense: a call center-szolgáltatásokkal, munkaerőkölcsönzéssel foglalkozó cégcsoport nemrég tette közzé első, teljes évre vonatkozó beszámolóját. A 2023-as év intenzív üzleti tevékenységet, ezzel pedig erős növekedést hozott a cégcsoport számára, ugyanakkor a gyorsan változó és növekvő piac komoly kihívások elé is állította a vállalatot.
Rendszerkarbantartásra hívta fel weboldalán a figyelmet az MVM, amire 2024. április 5-7 között fog sor kerülni.
Az ügyfélszolgálatokkal kapcsolatban sokak szerezhettek kedvezőtlen tapasztalatot a hosszú várakozás, az azonosítás vagy éppen az ide-oda kapcsolás miatt. A legfejlettebb rendszerek, amelyek mesterséges intelligenciára is támaszkodnak, változást hozhatnak, ugyanakkor ez korántsem azt jelenti, hogy a contact centerek dolgozóit lecserélik egy nyelvi modellre. Nagyban növelhető a hatékonyság, a modern központok sokoldalúan támogatják az ügyfélkapcsolatokat, és számos bevált profittermelő lehetőséget nyújtanak, ezáltal már nem nevezhető felesleges pénznyelőnek egy ilyen Contact Center. Többek között erről beszélgettünk Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével.
A CIB Banknál februárban több tervezett leállás lesz, melyek során egyes szolgáltatások nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek - közölte a bank.
Fontos évet tudhat maga mögött Magyarország egyetlen tőzsdén jegyzett call centeres cége, az eSense Nyrt. Erősíteni tudták a piaci helyzetüket, 200 fővel növelték a munkavállalóik számát, elnyertek egy HIPA pályázatot és Budapest, illetve Nyíregyháza után hamarosan megnyitják az országban a harmadik call centerüket, Miskolcon. A szegmens magyarországi helyzetéről, az idei év tanulságairól és jövőbeli terveiről beszélgettünk a vállalat vezérigazgatójával, Varga Gáborral.
Újabb csalási módszer került napvilágra: egy olvasónkat a booking.com egyik szállásadójának nevében környékezte meg egy csaló, arra kérve, hogy adja meg a bankkártyaadatait a foglalás megtartásához. A gond csak azzal volt, hogy a szállás már ki volt fizetve, így értelemszerűen gyanús volt, hogy miért kérik még egyszer a kártyaadatokat.
Adathalász csalók hamis számlaértesítőkkel próbálják az MVM ügyfeleinek adatait ellopni - írja a Telex. A lap több olvasója is elmondta, hogy az MVM-levélhez rendkívül hasonló, befizetetlen gázszámláról szóló, hamis értesítőt kapott.
Kihirdette a kormány a közlönyben azt is, hogy kiknek nem kell jövőre extraprofitadót fizetnie.
A háború eszkalációjáról szóló tudósításunk folyamatosan frissül.
Vegyes mozgások a világ tőzsdéin.
A volt ukrán főparancsnok is megszólalt a kialakult helyzetről.
Határozott nemzetközi fellépést sürget az ukrán elnök.
Jelentős késéseket okoz az időjárás.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?