Bejelentették: Azerbajdzsánban épít gyárat a Hell Energy

Bejelentették: Azerbajdzsánban épít gyárat a Hell Energy

Újabb híd a keleti és a nyugati gazdaság között, hogy az üdítőitalokat gyártó Hell Energy cégcsoport üzemet tervez építeni Azerbajdzsánban egy helyi beruházási alappal együttműködésben - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter hétfőn Bakuban.

Az Apenta, a Nestea, a Topjoy üdítőitalok gyártója szabálytalanul felhajthatta az üdítőárakat, vizsgálat indult

Az Apenta, a Nestea, a Topjoy üdítőitalok gyártója szabálytalanul felhajthatta az üdítőárakat, vizsgálat indult

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Maspex Olymposszal szemben, mert a cég valószínűleg előírta partnereinek, hogy milyen minimum-áron árulhatják termékeit. A lengyel Maspex-csoport magyarországi leányvállalata az uniós versenyszabályokat is megsérthette az ármegkötéssel - olvasható a GVH közleményében.

Üdítőitalból is kevesebb fogy a járvány alatt

Üdítőitalból is kevesebb fogy a járvány alatt

Mintegy 8 százalékkal 1177 millió literre csökkent az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák eladott mennyisége az első fél évben a tavalyi év hasonló időszakához képest - közölte a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség titkára az MTI-vel.

Kezd eltűnni a cukor a hazai cukros üdítőkből

Kezd eltűnni a cukor a hazai cukros üdítőkből

2010 óta összesen 43 százalékkal csökkent Magyarországon az üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor- és kalóriatartalma - hirdeti friss közleményében az eddigi eredményeket Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség, amely egyúttal hangsúlyozza: a gyártók önkéntes vállalása szerint az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020. év végéig 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél. Érdekes, hogy a közlemény egy szóval sem említi meg, hogy a folyamat felpörgetésében nagy szerepe volt a népegészségügyi termékadó bevezetésének és fokozatos szigorításának.

Megint velünk van a baj, mert egyre kevesebb kólát iszunk

Úgy tűnik, hogy az egyes termékkategóriákban végrehajtott áremelések és a költségcsökkentések kezdik meghozni a gyümölcsüket a Coca-Colánál, nagyrészt ennek köszönhető, hogy organikusan nőttek a vállalat árbevétele és profitja. Továbbra is problémát okoz azonban, hogy a vállalat több piacán, így Európában is egyre kevesebb üdítőitalt fogyasztanak, ráadásul az erős dollár is negatívan hat.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kiderült: Magyarország történelmi méretű segítséget nyújt Ukrajnának
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.