Beszakadt a Puma árfolyama, miután a cég az elemzői várakozásoktól elmaradó bevételt és profitot prognosztizált a keményebb gazdasági környezetre és a gyengébb keresletre hivatkozva.
Jó hírrel lepte meg ma befektetőit az Adidas, a sportruhagyártó cég az erős Yeezy cipőeladásoknak és a stabil alaptevékenységnek köszönhetően megemelte az idei évre vonatkozó előrejelzését. Az Adidas részvényei több mint 4 százalékot emelkedtek ma.
Az Adidas antiszemitizmus és a rasszizmus miatt megszakította az együttműködést Kanye Westtel, emiatt viszont hatalmas készletek maradtak a sportszergyártó nyakán az ismert rapperrel közös együttműködésből, most úgy tűnik, hogy a vártnál több bevételt szerezhet a sportszergyártó a Yeezy nevű termékek eladásából, írja a Financial Times.
Új vezérigazgató irányítja a Puma sportszergyártót január elsejétől, miután a társaság korábbi vezetője és igazgatóságának elnöke az év végén távozik a cégtől és iparági források szerint a nagy rivális Adidas irányítását veheti át.
Amikor újabb és újabb rekordigazolásokat látunk a világfutballban, akkor mindig megjelenik az érv, hogy azért éri meg leigazolni egy sztárjátékost, mert „a mezeladásokból pillanatok alatt visszajön” a gigantikus fizetése. Sokan már Lionel Messi Párizsba igazolása kapcsán is arról beszéltek, hogy a PSG-nek igazából semmibe nem került az argentin sztár aláírása, a 35 millió eurós fizetése ugyanis hamar megtérül. A dolog azonban nem ilyen egyszerű, önmagában a mezeladás valószínűleg nem fogja behozni a klub kiadását.
Az Adidas bejelentette, hogy több lehetséges stratégiai opciót is vizsgál, ezek között van az is, hogy eladják a Reebokot.
Nem túlzás kijelenteni, hogy a nemzetközi vívósport egyik legismertebb márkáját egy 30 éves magyar cég jelenti. A PBT-t 1991-ben alapította a komoly vívómúlttal rendelkező Kovács Imre és felesége, a tudatos tervezésnek és a hatékony generációváltásnak köszönhetően ma pedig már gyermekeik vezetik az üzletet. A cég a világ több tucat országában van jelen, élsportolókat szponzorál, sikereiben pedig a magyar vívók ismertségének is nagy szerepe van.
Kisvállalkozásokból is lehet sikeres céget építeni Magyarországon. Sok olyan vállalat van, amely egy műhelyből, egy garázsból, vagy egy kisüzemből indult, de mára már tőkeerős, piacán meghatározó, akár nemzetközi szinten is sikereket elérő céggé vált: nevezhetjük őket akár példaképeknek is. Közöttük bőven találunk olyanokat, amelyek nem feltétlenül vannak a gazdasági sajtó fókuszában, nem szólnak róluk a hírek minden nap, de mégis kiemelkedő teljesítményt nyújtanak nap, mint nap. A cikksorozat támogatója a Budapest Bank.
Jelentős mértékben rányomta az Adidas első negyedéves számaira a bélyegét a koronavírus. Míg az árbevétel 19 százalékkal csökkent, a működési profit visszaesése 93 százalék volt, a cég előrejelzése szerint pedig a mostani jelentősen lecsökkent nyereség a második negyedévben veszteségbe fordulhat át.
Egymás után döntenek úgy a sportszergyártók, hogy bezárják az üzleteiket, most az Adidas jelentette be a boltzárást.
Felpöröghetnek az értékesítések a negyedik negyedévben az Adidasnál és jó úton halad a vállalat afelé, hogy ismét rekord évet zárjon– derül ki a sportszergyártó ma reggel közzétett gyorsjelentéséből. A július-szeptemberi időszakban a vártnál jobban alakultak az eladások, miután Európában ismét beindult a növekedés.
Nem éppen arra számítottak az Adidas befektetői, mint amit ma a menedzsmenttől hallottak, ahelyett, hogy megemelte volna a cég az idei várakozásait, egyfajta profit warninggal álltak elő.
A vártnál alacsonyabb profitot ért el a Nike, ami részben annak tudható be, hogy a világ legnagyobb sportszergyártója a várakozásoknál többet költött marketingre és új termékek piacra dobására.
Pósfai Gábor, a Decathlon Magyarország országigazgatója kapott felkérést a Decathlon osztrák piacának kiépítésére. A számos versenytárssal tarkított osztrák piac még szűz terület a Decathlon számára, ahol nulláról kell felépíteni a vállalat helyi működését. A szakember 2018 tavaszától veszi át új feladatát és utódjának a cégen belüli kiválasztása hamarosan lezárul - szerepel a vállalat közleményében.
Sokaknak nem teljesen egyértelmű, hogy a Nike vagy az Adidas a nagyobb sportszergyártó, nyilvánvaló, hogy az értékítéletünket az is befolyásolja, hogy magunk körül mit látunk, és mivel az Adidas Európában erős, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a német gyártó a nagyobb. Pedig ez nincs így, sőt, a Nike jóval nagyobb cég.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Az uniós támogatások így is felülmúlják az Egyesült Államok kifizetéseit.
Kihirdette a kormány a közlönyben azt is, hogy kiknek nem kell jövőre extraprofitadót fizetnie.
A háború eszkalációjáról szóló tudósításunk folyamatosan frissül.
Vegyes mozgások a világ tőzsdéin.
A volt ukrán főparancsnok is megszólalt a kialakult helyzetről.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.
Mi lesz a nyugdíjakkal?
Hogy látja a cég jövőjét az elnök-vezérigazgató?