Átfogó fejlesztés keretében bővíti és újítja meg a Marosvásárhelyen található plázáját az Indotek Group, melynek során átalakul a közel 50 ezer négyzetméternyi területen elhelyezkedő Promenada Mall. A cégcsoport a marosvásárhelyi bevásárlóközpont korszerűsítését két ütemben valósítja meg.
Értékesítette a WING a tulajdonában lévő Family Center bevásárlóközpontot az Unione Befektetési Csoport számára. A 28 üzlettel és szezononként változó standokkal rendelkező Family Center Szombathely 2018 elején került a WING tulajdonába, amelyet most közel 100 százalékos bérbe adottsággal értékesített a vételi ajánlatot tevő vállalat számára.
Bejelentette az Adventum, hogy 15,2 millió euró értékben kötvénykibocsátást hajtott végre, amivel a KöKi Terminál nemrég befejezett felújítását finanszírozza - közölte a cég, LinkedIn oldalán. Az alapnak a kibocsátás során a Concorde és a Hümpfner Ügyvédi Iroda nyújtott könyvelői és jogi támogatást.
Tovább folytatja a nemzetközi terjeszkedést az Indotek Group, amely a dél-szicíliai Le Masserie Shopping Center, illetve egy 13 szupermarketből álló, főként Észak-Olaszországban található portfólió akvizíciójával lépett be az olaszországi ingatlanpiacra. A lezárult két tranzakcióval a társaság összesen már 14 kelet-közép-európai és dél-európai ország ingatlanpiacán folytat ingatlanbefektető és ingatlanfejlesztő tevékenységet.
2021-ben, a pandémia ellenére is inkább személyesen vásároltak a magyarok a hazai plázákban, többségük pedig már nem csak hagyományos vásárlási céllal kereste fel a bevásárlóközpontokat – többek között ez derült ki az Indotek Group által készített, nem reprezentatív felmérésből. Az ingatlanpiaci társaság a portfóliójába tartozó plázák közül 16 bevásárlóközpont esetében vizsgálta a vásárlási és plázalátogatási szokásokat. A felmérés többek között a látogatás gyakoriságát, az eltöltött idő mennyiségét, az online és személyes vásárlás közötti megoszlást, valamint az alternatív vásárlási helyszíneket vizsgálta.
A Rádió1, illetve az Index is arról számolt be, hogy több budapesti és vidéki plázában is bombariadó van.
A WING fejlesztésében született újjá az óbudai EuroCenter, mely mostantól GoBuda Mall néven fut tovább. A plázát az egyes üzletnyitásokhoz igazodva folyamatosan adják át a látogatók részére március 24-étől indulóan.
2021 közepére 5866-tal csökkent 2019-hez képest a boltok száma a tavaly elrendelt két koronavírushoz kapcsolódó boltzár miatt a statisztikák szerint - írja a blokkk.com.
Nemcsak Magyarországon, de globális szinten is megkerülhetetlen téma az ingatlanpiacon a bevásárlóközpontok jövője. Az ágazatban számos olyan változás zajlik, amelyek hatással vannak a kiskereskedelemi egységek működésére, ezáltal az ebben a szegmensben tevékenykedő cégek életére. Többek között az online kereskedelem térnyerése, a vásárlói igények változása és a lassan két éve a mindennapjaink részét képző covid is ide sorolható. Hogy hogyan lehet ezekhez az eseményekhez és folyamatokhoz alkalmazkodni, arról dr. Hegedüs Gáborral, az Indotek Group portfólió menedzsment igazgatójával beszélgettünk.
Felújított épülettel és új névvel, GOBUDA Mall néven várja majd vásárlóit a WING fejlesztésében újjáépített EuroCenter Bevásárlóközpont. Az épület a tervek szerint 2022 tavaszán nyitja meg kapuit a nagyközönség számára.
Átadta a felújított Szeged Plazát az üzemeltető és tulajdonos, az Indotek Group. A pláza „facelift” munkálatait két ütemben végezték, így korábban már sor került a belső terek és a mélygarázs felújítására, amelyet a külső homlokzat rekonstrukciója követett. A felújítás költsége egymilliárd forintot tett ki.
Az Allee mintegy félmilliárd forintot költ a jelenleg is zajló megújulása során a fenntarthatóságot szolgáló beruházásokra: energiatakarékosabbá alakították a gépészetet, mostantól kizárólag megújuló forrásból származó villamos energiát használ, valamint év végéig a bevásárlóközpont teljes közös területén energiahatékony LED fényforrásokkal működő világítási rendszert épít ki.
Közel 2 milliárd forintból korszerűsítette az Indotek Group az ingatlanportfóliójába tartozó Szeged Plazát, Kaposvár Plazát és Szolnok Plazát. Az ingatlanpiaci társaság azzal a céllal indította el a bevásárlóközpontok felújítását célzó programját, hogy a plázák külső homlokzatának és belső tereinek korszerűsítése révén, a bérlői és a látogatói igényeknek még inkább megfelelő épületeket alakítson ki. A három korszerűsített pláza modern külsővel, megújult környezetben, új üzletekkel és szolgáltatásokkal várja a látogatókat.
Szeptember 17-én, délelőtt 10 órakor nyitja meg kapuit az Etele Plaza, Budapest legújabb bevásárló- és szórakoztatóközpontja Kelenföldön, az Etele tér közvetlen közelében. A több mint 300 millió euró (100 milliárd forint) beruházási értékű környezetbarát épület egyben Magyarország első okosplázája is. A megnyitó előtt egy nappal az ingatlant fejlesztő Futureal közzétette a teljes bérlői listát. Lássuk, milyen boltok lesznek az új budai plázában!
A hamarosan megnyíló Etele Plázában egy új hazai tervezésű rendszer, az Ariadné fogja segíteni a látássérült és vak látogatókat a tájékozódásban. A technológiát az Óbudai Egyetemen fejlesztették ki.
Fenntarthatóbb és zöldebb bevásárlóközpontokat szeretnének a vásárlók – derül ki az Allee megbízásából készült felmérésből. A bevásárlóközpont az 5,5 milliárdos felújítás és a közelgő őszi kampány központi témájává tette a fenntarthatóságot, és a bérleti konstrukcióval is erre ösztönzi a bérlőket.
Ismét pénzügyi jelentési nehézségek vannak.
Ők most a legaktívabb külföldi lakásvásárlók Magyarországon.
Sokkal agresszívabb EU jöhet: vámellenőrzések szigorítása és új adók a láthatáron.
Milyen hatása lehet ha Donald Trump betartja ígéreteit?
Mit tehet a kormány?
Hallgasd meg az előzetest már most!