A BMW Group 2021-ben összesen 2,2 millió autót értékesített fő márkája, a BMW alatt, ami új rekordot jelent - jelentette be a vállalat kedden.
Jelenleg három teljesen elektromos modellje van a BMW Csoportnak, idén érkezik hozzájuk még kettő, az iX és az i4, a következő években pedig elérhető lesz az 5-ös, a 7-es és az X1-es BMW teljesen elektromos változata is, 2030-ra pedig az eladások több mint felét már az elektromos autók teszik ki, derült ki a BMW mai rendezvényén.
Tavaly még úgy számolt az Apple, hogy 2021 első felében körülbelül 100 millió iPhonet fognak legyártani a cégnél – most viszont egy új jelentés alapján mindegyik eszközénél visszavághatja a gyártást a tech-óriás, az egyik okostelefonnál rendesen elszámolhatták magukat a keresletet illetően.
Nehéz év volt 2020 a BMW Groupnak is, de az eladások globálisan és Magyarországon is kisebb mértékben estek vissza, mint a teljes autópiacon, ami részben annak tudható be, hogy a prémium modellek piaca stabilabb, de tavaly tovább nőtt a hibrid és az elektromos modellek eladása is a márkacsoportnál, és a luxusszegmensben, mondták el a BMW Group Magyarország évindító sajtóeseményén.
Nem meglepetés, hogy globálisan alaposan visszaesett a BMW értékesítése, a pandémia miatt a márkacsoport eladásai negyedéve csökkentek a második negyedévben, Rolls-Royce-ból fele annyit, MINI-ből több mint harmadával, BMW-ből pedig közel negyedével kevesebbet adtak el, mint egy éve. Reményre ad okot, hogy Ázsiában, és azon belül Kínában a tavalyinál is több autót adtak el.
Közzétette tavalyi értékesítési számait és a 2020-as várakozásait a BMW. A vállalatnál sok rekord dőlt meg, idén pedig tovább emelkedhetnek az eladások.
Elnyerte a Jaguar Land Rover járművek és alkatrészek exkluzív importőri jogát Magyarországon az AutoWallis leányvállalata, a Wallis Automotive Europe (WAE). A nemzetközi pályázat eredménye alapján 2020 áprilisában kezdi meg a magyar piacon a Jaguár és a Land Rover értékesítését a Wallis Automotive Europe, amely ezzel kilenc országban lesz jelen a két márkával. Ezzel a lépéssel az AutoWallis tovább halad a tavasszal meghirdetett stratégia mentén, melyben 2024-ig árbevételének duplázását tervezi organikus és akvizíciós úton.
Erős félévet zárt az AutoWallis, miután árbevételét 21 százalékkal, 38,4 milliárd forintra, átfogó eredményét pedig 148 százalékkal 458 millió forintra növelte. Az erős számokhoz az AutoWallis mindhárom üzletága hozzájárult, melyek közül eredményesség tekintetében a nemzetközi disztribúciós és az autóipari szolgáltatói üzletág emelkedett ki. A menedzsment megítélése szerint az eredményességét legjobban bemutató pénzügyi tételektől tisztított, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény, az EBITDA 24 százalékkal közel 1,4 milliárd forintra emelkedett.
Az már múlt hét végén kiderült, hogy a BMW csoport új rekordeladást ért el 2018-ban, ráadásul BMW, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad is új rekordot ért el az eladásokban. Egy mai sajtóeseményen a magyarországi operáció részletes számait is megtudhattuk, ahol Massimiliano Di Silvestre ügyvezető igazgató és Salgó András, a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője értékelték a tavalyi évet és beszéltek a tervekről.
Több rekordot is elért tavaly a BMW: korábban soha nem adtak el annyi BMW-t, Rolls-Royce-t és BMW-motort, mint tavaly. Csoportszinten a BMW a legnagyobb prémiumautó-gyártó, márkaszinten viszont a Mercedesé lett az első hely.
Tegnap Harald Krüger büszkén jelentette be, hogy a BMW a legnagyobb prémiumautó-gyártó. Ma a Daimler tette közzé, hogy a Mercedes-Benz a legnagyobb eladású prémium márka. Kinek van igaza? Mindkét cégnek, a két autógyártó ugyanis mindig arra hivatkozik, ami éppen a kedvezőbb, a BMW csoportszinten (a MINI-vel és a Rolls-Royce-szal), a Mercedes-Benz pedig márkaszinten a legnagyobb.
A Tesla jelentős versenyelőnyre tett szert az elektromos autózásban, egyre nagyobb darabszámban gyártott modelljeivel és ambiciózus célkitűzéseivel pedig egyre erősebb versenyre kényszeríti a riválisait. Az autógyártók nem is tétlenkednek, az utóbbi időben hatalmas erőfeszítéseket tesznek azért, hogy ledolgozzák hátrányukat és megőrizzék piaci pozícióikat.
Nagy-Britanniában 2040-től megtiltják a benzin- és dízelüzemű új személyautók és furgonok értékesítését.
Hetek óta megy a találgatás arról, hol fog elektromos autót gyártani a BMW, most végre megtudtuk.
Még kérdéses, de egyelőre úgy tűnik, hogy az oxfordi gyárban kezdődhet meg az elektromos Minik gyártása.
Már a BMW-ről is szivárognak a Nagy Britannia elhagyásáról szóló hírek: az autógyártó állítólag Németországba helyezné át az 1994 óta a BMW csoporthoz tartózó Minik elektromos autóinak a gyártását.
A kormány hiánycsökkentési tervét csütörtökön elfogadták Brüsszelben.
Gyanús mozgások után visszatért az eredeti pályájára a forint.
A legnagyobb kihívás a 2025-ös költségvetés elfogadása lesz.
Biró Ferenc tagadja a vádakat.
Az orosz haderő elérte az ukrán véderő egyik legfontosabb városát.
Napokon belül kamatot vált az első PMÁP-sorozat.
Befutott a decemberi adat.