Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Központi Adminisztráció csapata egy bevezetésre kerülő új (befektetési) termék adminisztrációs feladatainak ellátására
MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest, Üllői út 1.
LEENDÕ MUNKATÁRSUNK FELADATAI:
- befektetési jegy forgalommal kapcsolatos kommunikáció a forgalmazóval (megbízások feldolgozása, továbbítása, visszaigazolások elszámolása)
- forgalmazással kapcsolatos pénzforgalom lebonyolítása
- befektetési jegy forgalom és állomány ellenőrzése
- jelentések készítése
ELVÁRÁSOK:
- szakirányú felsőfokú végzettség
- befektetési back-office területen szerzett, legalább 1 éves tapasztalat
- jártasság a befektetési alapok értékelésében, elszámolásában
- tárgyalóképes angol nyelvtudás
- kiváló MS Office ismeretek
KÜLDJE EL JELENTKEZÉSÉT, HA ÚGY GONDOLJA, HOGY
- jellemző Önre a pontosság, precizitás,
- képes önállóan és felelősségteljesen dolgozni,
- terhelhető és kezdeményező,
- szeretne egy biztos hátterű, elismert társaság munkatársa lenni.
Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi fiatal és lelkes csapatának, úgy fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát - jövedelemigény megjelölésével - Kovács Éva nevére a HR@AEGON.HU e-mail címre várjuk 2007. február 28-ig !
Kérjük, jelentkezésében a megpályázott pozíciót pontosan tüntesse fel!
(X)