De a pezsgőfogyasztóknak megnyugtatásul közölte, hogy az új év során ismét feltöltik a kínálatot.
A koronavírus-járvány első időszakában tapasztalt visszaesést követően a luxusipar legnagyobb nevei arról számolnak be, hogy valóságos vásárlási lázat tapasztalnak.
Ezt bizonyítják az LVMH legutóbbi negyedévének számai is, miszerint a cég öt stratégiai üzletágából négy esetén felülmúlták a bevételek az elemzői becsléseket. A nagy versenytárs, a Hermes International pedig nemrégiben 24 százalékos bevételnövekedésről számolt be (a devizaárfolyam változások hatásait kiszűrve) és még árat is tudtak emelni.
Bár a jómódú fogyasztók továbbra is hajlandóak megvenni a drágább árucikkeket, a gazdasági ellenszél egyre erősödik. A bizonytalanság egyik kulcseleme az infláció – mondta el a Bloombergnek a luxuscég vezetője, hozzátéve, hogy a nyersanyagköltségek emelkedése eredményeként egyes termékeknél áremelkedéseket tervez.
Címlapkép: Shutterstock