Gerendai arról is beszélt, hogy bár jelentős veszteségeket okozott cégeinek a koronavírus, volt elég tartalékuk ahhoz, hogy túléljék a válságot.
Hozzátette: 2021 második felére a turizmus is elkezdett magára találni, 2022-vel kapcsolatosan pedig kifejezetten optimista véleményt fogalmazott meg.
„Az idei évnek már azzal az elvárással futottunk neki, hogy lehetőség szerint már semelyik vállalkozásunk ne termeljen direktben veszteséget” – mondta Gerendai Károly a magazinnak, hozzátéve, hogy erre nem azért számítanak, mert elmúlik a Covid, hanem mert ki tudják küszöbölni a hatásait.
Gerendai arról is beszélt, hogy szerinte jelentős kereslet lesz a vendéglátási szolgálatra, mert vannak, akik ki vannak ezekre éhezve a lockdown miatt, illetve vannak olyanok is, akik kevesebbet költöttek a járvány időszaka alatt a kényszerű lezárások miatt. Ettől függetlenül egyelőre nem várja még, hogy a szolgáltatások iránti kereslet visszapattan a járvány előtti szintre.
Arról is beszélt, hogy szerinte a digitális koncertek, fesztiválok rövid távon nem fogják tudni felváltani az offline élményt, mert ezek sokkal ingerszegényebbek a valódi, fizikális eseményeknél.