A Honda elmúlt évtizedes útkeresése után kezdi megtalálni a vélhetően helyes irányt. A fenntartható fejlődés mellett lándzsát törő, továbbra is a világ legnagyobb belsőégésű motorgyártójaként működő vállalat új termékei formájával, megjelenésével a dinamizmusra is igényt tartó vásárlók, felhasználók kedvében kíván járni.
A Hondára mindig is jellemző volt a mérnöki találékonyság, az innovatív megoldások széles körű alkalmazása, még akkor is, amikor mindez a termékek külső megjelenésén nem volt egyértelműen látható. Szerencsére ennek az időszaknak vége, a mostani, és főleg a közeljövő termékpalettája már más képet mutat. A továbbra is egyedi formatervvel készülő Civic nem csak az 1,6 literes dízelmotor, hanem egy új, kombi kialakítású karosszéria miatt is nagy figyelmet érdemel ebben az évben is. Az újdonság - melynek gyökerei az 1980-as, 1990-es évekre nyúlnak vissza - határozott vonalakkal lép színre, praktikusságához nem férhet kétség, ugyanakkor megőrzi az ötajtós változat karakterét is. A még nagyobb - a most is kapható ferdehátú változat is kategóriája legnagyobb csomagterét kínálja - csomagtér a céges felhasználók számára is új lehetőségeket teremt, az 1,6 literes dízellel kombinálva pedig a gazdaságossága, környezetbarát üzemeltetése sem kétséges.
A Honda másik idei újdonsága - kombinációja - a már említett 1,6 literes dízel és a CR-V házasítása. A motor elsőkerék-hajtással és manuális váltóval társítva kerül a szabadidő-autóba, a teljesítmény és a gazdaságosság harmóniáját megteremtve a vásárlók számára.
Az 1,6 i-DTEC - Earth Dream - dízelmotor kategóriájának legkönnyebb hajtóműve, így a CR-V kiemelkedő motorerővel, remek úttartással és alacsony fenntartási költségekkel járul hozzá a hatékony közlekedéshez. A CR-V 1,6 i-DTEC forgalmazása 2013 őszén kezdődik.