A vállalat legismertebb terméke a Nádudvari Túró, de 2010-ben elindított Mirelit üzletága és a nemrég bevezetett gyümölcsjoghurtok is erősítették piaci pozícióját.
![KME_zold_emblema-01(1)](https://cdn.portfolio.hu/articles/images-xs/k/m/e/kme-zold-emblema-011-731395.jpg)
Nagy Krisztina, a Nádudvari Élelmiszer Kft. marketing managere kiemelte: "A védjegy hitelesíti a termékeinket a fogyasztók számára, megkönnyítve ezzel a vásárlást." A cég több terméke, köztük a 25%-os tejföl és a Fitness Túró is elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, amelyet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal kezdeményezett.
A KMÉ-védjegy megszerzéséhez a Nádudvari termékek gyártástechnológiája már eleve megfelelt a követelményeknek. A túrógyártás például az egyik legmodernebb technológiával történik Magyarországon.
Bora Lilla, a vállalat laborvezető-higiénikusa hangsúlyozta: "A minőség nálunk nem trend kérdése, hanem állandó." A Nádudvari Fitness Túró gyártása során alkalmazott zárt technológia nemcsak a mikrobiológiai megfelelőséget biztosítja, hanem hosszabb fogyaszthatósági időt is garantál.
![](https://pcdn.hu/articles/images-o/k/m/e/kme-flekk-black-1000px-x-1000px-011-731397.jpg)
A KMÉ-védjegyes termékek választása nemcsak a legszigorúbb minőségi követelményeket garantálja, hanem támogatja a magyar gazdaságot és a helyi termelőket is. A Nádudvari termékek példája azt mutatja, hogy a hagyományos értékek és a modern innovációk összeegyeztethetők a fogyasztók egészségének és a környezet fenntarthatóságának érdekében.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)