Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)
Prémium

Ezek a Lidl-termékek kapták meg idén a legkiválóbb élelmiszerek díját (x)

PR cikk
A Lidl Magyarország öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat, amely azoknak a termékeknek, szolgáltatásoknak, gazdasági szervezeteknek jár, akik tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt. Az elismeréseket a Gazdaság Ünnepén, szeptember 12-én adták át.

A Lidl Magyarország ismét bizonyította elkötelezettségét a minőség iránt: öt terméke és egy termékcsaládja nyerte el idén az Érték és Minőség Nagydíjat. Az elismeréseket szeptember 12-én adták át a Gazdaság Ünnepén.

Ahogy a pályázati kiírás fogalmaz: „Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy megtestesíti és kifejezi Magyarország elismerését és elkötelezettségét a tanúsított minőség iránt.” Idén a védjegyhasználatot és a kitüntetést 32 pályázó 38 pályázata érdemelte ki, több mint 30 különböző területen tevékenykedő vállalkozás mutatta meg alkotóerejét, kreativitását.

Mindegyik pályázott termék elnyerte a nagydíjat

Az idén 20 éves Lidl Magyarország minőség iránti elkötelezettségét ezúttal is elismerték az Érték és Minőség Nagydíjon. A vállalat 2024-ben összesen hat pályázattal, öt termékkel és egy termékcsaláddal indult a megmérettetésen, és mindegyik elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat. A díjazott termékek között szerepel

  • a helyben sütött baconös kenyérlángos,
  • a kolbászos pizza,
  • a Pilos krémtúródesszert,
  • a Pilos laktózmentes szeletelt mozzarella,
  • a Pikok pulykasonka-termékcsalád
  • és a Solevita barack-narancslé.

"A Lidl célja, hogy magas minőségű és kiváló ár-érték arányú termékeket kínáljon a vásárlóknak.  Kiemelten fontos számunkra az is, hogy minél nagyobb arányban legyenek elérhetőek a boltok polcain a minőségi magyar termékek, ezzel is hozzájárulva a magyar gazdaság sikereihez." - mondta el a Portfolio-nak Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Hozzátette: "A Lidl számára kulcsfontosságú a vásárlói igények maximális kiszolgálása, amit széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít."

Magyar beszállítók a fókuszban

Az áruházlánc kínálata elsősorban saját márkás termékekre épül. A 2023-as gazdasági évben több mint 3800 saját márkás élelmiszer és near-food termék volt elérhető az állandó kínálatban. A vásárlók körében a legnépszerűbbek a friss árucsoportok, mint a tej és tejtermékek, a felvágottak és a friss húsok, de a fagyasztott termékek és a nassolnivalók is kedveltek. A vállalat több mint 10 éve indította el a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amelynek keretében

ma már több mint 500 hazai beszállítóval dolgozik együtt.

Jelenleg a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát teszi ki.

A vállalat filozófiája négy alapelven nyugszik:

  • minőség,
  • frissesség,
  • egészségesség
  • és kedvező ár.

A Lidl a Portfolio-t arról tájékoztatta, hogy innovatív és felelős vállalatként kiemelt hangsúlyt fektet az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Céljuk, hogy 2025-ig saját márkás termékeik esetében átlagosan 20 százalékkal csökkentsék a hozzáadott só- és cukortartalmat. Emellett folyamatosan bővítik laktóz- és gluténmentes, bio és vegán termékkínálatukat is. A minőségbiztosítással és minőségfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseiket a nyilvánosan elérhető Táplálkozáskalauz állásfoglalásukban tették közzé.

A Lidl Magyarország ezekkel az intézkedésekkel kívánja biztosítani, hogy az üzleteiben elérhető termékek a lehető legmagasabb minőségi és élelmiszer-biztonsági követelményeknek feleljenek meg. A minőségbiztosítás terén az áruházlánc szigorú követelményeket támaszt beszállítóival szemben.

A beszállítás feltétele az IFS (Higher Level) szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer működtetése. A termékek minőségi és élelmiszer-biztonsági ellenőrzésére saját minőségbiztosítási rendszert működtetnek, és független szakértő vizsgálólaboratóriumokkal is együttműködnek.

A Lidl minden új termék bevezetése előtt vakteszten veti össze az adott terméket a konkurensekkel. A már piacon lévő termékek esetében évente tervezetten és szúrópróbaszerűen érzékszervi tesztet végeznek, illetve végeztetnek független akkreditált laboratóriumokkal.

(x)

Címlapkép forrása: Lidl

Kiszámoló

Lehet bérelni is

Nagyon gyakori eset, hogy valakinek van egy lakása, ami már szűkös a két kamasszal, de ami ingatlant szeretnének helyette, ahhoz fel kellene venni 60-70 millió forint vagy akár még több hitelt, a

Holdblog

Túl a gyermekcsúcson

Megállt a gyermekek számának növekedése a világon - legalábbis az ENSZ felmérései szerint. A pillanatot, amikor a legtöbb gyermek van a Földön, a néhai Hans... The post Túl a gyermekcsúcson

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Érdekes időpontban kaphatnak

Gazdasági elemző

Gazdasági elemző

Multi asset portfólió menedzser

Multi asset portfólió menedzser
Property Warm Up 2025
2025. február 20.
Green Transition & ESG 2025
2025. március 6.
Biztosítás 2025
2025. március 4.
Agrárium 2025
2025. március 19.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Díjmentes előadás

Tőzsdézz a világ legnagyobb piacain: Kezdő útmutató

A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.

Interaktív online előadás

Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez

Fedezd fel a befektetés világát úgy, ahogy még sosem! Ez a webinárium egyszerűen és érthetően mutatja be az alapelveket, amelyekre még a legnagyobb befektetők, mint Warren Buffett is esküsznek.

Ez is érdekelhet
DJI_0056