A szakértők olyan kérdésekkel foglalkoznak majd, mint:
- a videós tartalomkészítés átalakulása az AI érkezésével,
- az ügynökségek új célcsoportja: a mesterséges intelligencia
- és a vállalati kultúra és csapatépítés, mint a siker receptje.
SYNTHESIA: AZ ELSŐSZÁMÚ AI-VIDEÓKÉSZÍTŐ PLATFORM
Daniel Verten: Synthesia.io, VP Strategy
A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését - kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak.
Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.
FEKETE BÁRÁNYOK ÜGYNÖKSÉGE: ADJA MEG A KÖVETKEZŐ VÁSÁRLÓT, A GÉPEKET
Mara Dettman: Bartle Bogle Hegarty (BBH) London, Digital Strategy & Content Lead
Az angol gyökerű digitális ügynökséget a kreativitás és a kommunikáció orákulumaként tartják számon. Többször elnyerték az Év ügynöksége címet Cannes-ban, a Campaign magazin hétszer választotta őket az Év ügynökségévé a szigetországban, 2018-ban pedig az Advertising Age reklámszakmai magazin Év nemzetközi ügynöksége elismerését zsebelte be a szingapúri irodájuk.
Meglátásuk szerint elérkezett az idő, hogy a hirdetők az AI-vezérelte eszközök termék- és szolgáltatás javaslataira is figyelmet fordítsanak. A gépekre és a gépi tanulásra nem csak versenytársként, hanem a fogyasztók új kategóriájaként kell gondolni. A folyamatosan fejlődő digitális környezetben az emberi kreativitás a kulcs a zaj leküzdéséhez és célközönség figyelmének megragadásához.
#KEEPPERFORMING: A TERMELÉKENYSÉGI EDZŐ BEVETÉSEN
Stoyan Yankov: termelékenységi coach, nemzetközi előadó, könyvszerző és podcaster
Kevés vezető fordít megfelelő figyelmet az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására. Éppen ezért Stoyan Yankov és Cristobal Alonso (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket. Mára a metodológiát világszerte több száz vállalat alkalmazza eredményesen.
A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét.
BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével.
(x)