Mi, az Avis-nél folyamatos innovációra vágyunk és keressük az új megoldásokat a régi problémákra. A károk kezelése nagyon komoly kihívást jelent az autókölcsönzés terén, ezért egy forradalmi megoldást kínálunk az ügyfélélmény javítására. Az MDMS (Maintenance & Damage Management System) egy olyan mobilalkalmazás, mely a lehető legmagasabb szintű átláthatóságot biztosítja az ügyfeleknek a gépkocsi visszavételekor a sérülések rögzítésére és feldolgozására.
Ezzel a technológiával úttörőnek számítunk. A mobilapplikáción keresztül dokumentálni tudunk mindent a jármű kiadásakor, illetve visszavételekor. Nincs elveszett információ. Az ügyfél jelenlétében munkatársaink ellenőrzik, van-e az autón bármiféle sérülés. Ha a járműben kár keletkezett, azt rögzíti az alkalmazás, majd automatikusan kiértékeli. A kárfelmérés után pedig e-mailt kap a bérlő, minden lényeges információra kiterjedően. Ha a bérelt autót sérülésmentesen adják vissza, az MDMS rendkívül felgyorsítja a visszavételt. A folyamat egyszerű, intelligens és átlátható úgy az ügyfél, mint az Avis számára is.
Nemzetközi szinten számos Avis iroda kínálja már ezt a szolgáltatást és 2023. első negyedévétől már a Liszt Ferenc Repülőtéren, illetve a két belvárosi irodánkban is elérhető lesz.
Főbb előnyei:
- digitális kárfelmérés bérlés előtt és után
- a bérelt jármű gyors visszavétele
- gyors számlázás és papírmentes visszavétel, a digitális aláírásnak köszönhetően
- digitális dokumentumtárolás
- a bérleti szerződés és a kapcsolódó számla azonnali megküldése e-mailben
- nagyobb átláthatóság a bérleti költségek terén
(x)