2019-ben jubilál az Év Gyára verseny, ötödik alkalommal pályázhatnak a hazai gyártóegységgel rendelkező vállalatok a díjra, amelyet árbevétel szerint a kis-, közepes - és nagyvállaltok külön nyerhetnek el.
A PPH Média kiadónál megjelenő GyártásTrend magazin öt éve indította el a Magyarországon egyedülálló Év Gyára versenyt, amelyet a kiadó német anyavállalatánál, a Süddeutscher Verlag Mediengruppe-nél nagy múlttal rendelkező, sikeres Die Fabrik des Jahres pályázat inspirált.
Az összetett verseny nagyjából kilenc hónapot ölel fel, amely során a gyárak benyújtják pályázataikat, a verseny auditor partnere, a Process Solutions Group elbírálja azokat és felállítja a sorrendet, a shortlistre került cégeknél megtörténik a helyszíni validálás és a szakértőkből álló zsűri kellően széleskörű információk birtokában meghozza döntését. Mindezt egy díjátadó gála zárja, ahol a kilenc kategória nyertesei és a három, különböző árbevétellel rendelkező összetett nyertes átveheti az elismeréseket.
Minden cégméretnek másért éri meg
Tapasztalatok szerint kis mértékben ugyan, de évről-évre növekszik a pályázatszám, a többség pedig a kis- és nagyvállalati árbevételű körből érkezik. Középvállalatok kevesebben pályáznak, pedig a versenyen való részvétel minden cégcsoport számára hasznos lehet: a nagyvállalatok elsősorban employer branding és belső kommunikációs eszközként, illetve az esetleges külföldi anyavállalat irányába tudják jól kommunikálni az elismerést, a kis- és középvállalatok számára pedig akár új partnerviszonyok létrejöttét is támogathatja a verseny – egy külföldi cég szívessebben dolgozik olyan beszállítóval, amely egy ilyen megmérettetésen helyezést ért el. Ugyanakkor nem csak a díjat elért pályázóknak éri meg energiát fektetni a versenyen való részvételbe – az indulók visszajelzést kaphatnak működésük hatékonyságáról és iparágban betöltött helyzetükről is.
Az Év Gyára pályázat az elmúlt években egyre nagyobb ismertségre tett szert, ne maradjon le róla, jelentkezzen!
Bővebb információ: www.evgyara.hu
(x)