Mikor CégTeszt-et készítünk vállalkozókkal, akkor mindig ez a pont az, mikor meg kér minket a vezető, hogy tartsunk pár perc szünetet, mert ideges. Nem hiszi el, hogy 30 éve vállalkozik, de eddig teljesen máshogy csinálta. Annyira egyszerű, hogy már bonyolult és annyira vicces, hogy már szomorú ez a technológia.
Kezdjünk is bele: ELSŐ és talán legfontosabb lépés:
- Nézd meg, hogy pontosan mi az a szolgáltatás/termék, amin a legtöbb profitod van.
- Aztán nézd meg, hogy melyik az a szolgáltatás/termék, amit keresnek a vevők.
- Majd nézd meg, hogy melyek azok a szolgáltatások/termékek, amiken nincsen haszon, vagy csak kevés van, de hatalmas figyelem van rá téve, sokat kell vele foglalkozni.
Írd le ezeket a válaszokat egy papírra és teljesen tiszta lesz a kép. MÁSODIK lépés, ami azért fontos, hogy a harmadikat meg tudjuk lépni: Nézzünk rá erre az egészre, ami eddig történt. Azt fogjuk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék, amin nem is keresünk, de annyit foglalkozunk vele, hogy az már vicc. A második dolog, amit biztosan fogunk látni, hogy van olyan szolgáltatás/termék (mert van olyan szolgáltatás/termék), amit nagyon keresnek a vevők és egyben rengeteget keresünk rajta. Ha ebben a másodpercben nincsen ilyen szolgáltatás/termék, akkor majd lesz, csak meg kell találni. Olvasd tovább, és tudd meg a 3. lépést, illetve hogy hogyan keresett 1,3 milliárd Ft profitot a multinacionális óriás, az építőipari Rigips Kft. ezzel a technikával. Árazástechnika - Üzleti Cikk
Zárásul készítettünk Neked egy rövid videót, ahol bemutatjuk Pétert, a 35 éves vállalkozót!
(x)