Az igazán sikeres férfiak tudják a választ. Valami, amitől ők mások lesznek. Egy kihagyhatatlanul fontos dolog, ami a mindennapjaik részévé vált:
Egy olyan illat, amely piacra kerülése óta a férfiasság szimbólumává vált. Modern és időszerű, a férfiak napi rutinjának szerves része világszerte. Ráadásul a 20. évfordulóját ünneplő illatot most egy egyedi, limitált kiadású csomagolásban is beszerezhetik a parfüm szerelmesei.
A mai modern férfi...
2014-ben a Boss Bottled elindította első 'Man of Today' kampányát, amellyel egy világszintű dialógus vette kezdetét arról, hogy mit takar a férfiasság és a siker fogalma napjainkban. A kampány komoly nemzetközi érdeklődésre és elismerésre tett szert, feltárta a siker hihetetlenül széleskörű és változatos definícióit. 2017-ben megújították és újra indították a kampányt, melynek fókuszában új küldetés áll: arra ösztönözni a férfiakat, hogy megmutassák önmagukat tetteik és értékrendjük tükrében.
Korunk férfijának tökéletes megtestesítője, egyúttal a kampány új, nemzetközi nagykövete Chris Hemsworth színész lett. Egy férfi, akit a mások iránti tisztelet és becsület jellemez, aki következetesen ragaszkodik tetteit meghatározó értékrendjéhez.
"A Man of Today kampány legfontosabb üzenete, hogy szavak helyett a tettek beszélnek - én is magaménak érzem ezt a gondolatot és eszerint élek. Az egy dolog, hogy mások előtt kijelented, mit fogsz tenni, minden azon múlik, hogy véghez viszed-e, betartod-e a szavad. Engem a szüleim neveltek szavatartó embernek és remélem, a gyermekeim is magukban hordozzák majd ezt a szemléletet. A kampány a becsületességet és integritást értékként emeli ki, s ezen üzenet közvetítésében szívesen részt veszek."