Május óta 4 ezer ügyfelünk használja rendszeresen (legalább havonta egyszer) a MobilosOKÉ alkalmazást, amelyet mintegy 2 ezren napi szinten vesznek igénybe, elsősorban egyenlegük lekérdezésére és számlatörténetük nyomon követésére, illetve a bankkártyájukhoz tartozó költési limitek módosítására. Az alkalmazás népszerű funkciója ezek mellett a Magyarországon elsőként az AXA Bank által bevezetett, mobilszámra történő utalás is. Az applikáció segítségével az ügyfelek 20 ezer tranzakció során mintegy 1,4 milliárd forintot utaltak az elmúlt fél évben.
Hogyan lehetséges utalást indítani mobiltelefonszámra?
Az AXA Bank ügyfelei bárki számára kezdeményezhetnek utalást, aki rendelkezik magyarországi bankszámlával és okostelefonnal, ehhez elég a kedvezményezett mobilszámát ismerniük. Azt követően, hogy ez utóbbira elindítják az utalást, a címzett kap egy SMS-t, benne egy linket, amelyre rákattintva - a mobilszám ellenőrzése után - megadhatja azt a számlaszámot, amelyre az utalást várja.
Mennyire nyitottak az ügyfelek az innovatív mobilbanki megoldásokra?
Piackutatók szerint eddig a magyar lakosság 4 százaléka használt csak mobilbanki alkalmazásokat, a technológiai innováció iránti igény és az okostelefon-penetráció azonban rendületlenül növekszik hazánkban, így ígéretes növekedési lehetőséget látunk ezen a piacon. Várakozásainkat az is alátámasztja, hogy az eddigi visszajelzések alapján ügyfeleink elégedettek az alkalmazással, nem érkezett panasz vagy reklamáció a részükről.
Milyen új innovációkat kínálhat a jövőben a MobilosOKÉ?
Novembertől szeretnénk elérhetővé tenni a MobilosOKÉ használatát vállalati ügyfeleink számára is, továbbá betétlekötési funkcióval tervezzük bővíteni az applikációt. Távolabbi céljaink között egy sor újabb innováció szerepel, például internetes bankkártya-elfogadási szolgáltatásokat fogunk kínálni ügyfeleinknek, de a közüzemi szolgáltatókkal is együttműködnénk, akiknek ezt követően egy általuk megadott mobilszámra utalhatnák majd a különböző díjakat az ügyfelek.
(x)