Az egyikkel voltaképpen "adósságát" törleszti, hiszen az Optima már egy ideje készen állt, hogy a Magentis helyébe lépve Európában is tágas, gazdagon felszerelt, biztonságos, takarékos, és rendkívül látványos versenyzővel gazdagítsa a flottavásárlók számára oly fontos középkategóriát. Áprilistól már nálunk is kapható az Optima, bőséges alapfelszerelésével és bőkezű garanciális feltételeivel egyszerre kínál kiváló ár-értékarányt és kivételesen kedvező tulajdonlási költségeket; mindezekkel összefüggésben pedig egyre magasabb presztízsértéket a magán- és vállalati vásárlóknak egyaránt.
Miközben az Optima európai zászlóshajóként a Kiában rejlő lehetőségeket, és távlatokat hivatott képviselni, addig a második generációs cee'd, amelynek elődje új alapokra helyezte Európában a Kiát, magas elvárásoktól övezve lép piacra idén májusban.
A cee'd története sok szempontból tükrözi a Kia fejlődését. A jól felszerelt, hibátlanul összeépített, tágas és kényelmes autóból mostanra kiváló érzékelhető minőséget, eleganciát és kényeztetést nyújtó, ám a vásárlóknak pénzükért továbbra is többet adó alsó-középkategóriás modell vált. Nem véletlen, hogy soha egyetlen Kia sem ért el olyan magas szakmai és közönségsikereket, mint a cee'd. A hamarosan érkező utód sportosabb, tágasabb és tisztább üzemű is lett, biztonsági és kényelmi opciói a magasabb kategóriákban sem maguktól értetődőek. Csupán egyetlen alapos érv szólhat az áprilistól itthon is kapható cee'd ellen: ha valaki inkább megvárná az októberben érkező kombit, az SW-t.
Ahogy összes jelenlegi modelljét, természetesen az idei újdonságokat is az egyedülálló, hétéves garanciával kínálja a Kia. És ha már az észérvek mellé felsorakozó érzelmekről szó esett, számunkra fontos szempont, hogy a Kia 2012-es offenzívájának mindkét pillérét ugyanaz a formatervező, a magyar Kovács Miklós jegyzi. Így aztán, ha csak áttételesen is, de mégis csak van hazai vonatkozása a Kia globális felívelésének.
További információk
(x)