Youth Forum - workshopok és panelbeszélgetések
A Global Leaders' Summit 2012 konferencia több eseményből tevődik össze, melyek közül egy a Youth Forum, amely minden egyetemista és főiskolás diák, fiatal és érdeklődő számára nyitott. A rendezvényen lehetőség van neves cégek képviselőinek helyi, valamint világméretű témákat érintő előadásaira ellátogatni, ahol a vezetésről, a versenyképesség fenntartásáról és növeléséről; az alábbi panelbeszélgetéseken lehet résztvenni olyan aktuális témákban, mint innováció, CSR, fenntarthatóság. Az eseményen az alábbi vállalatok biztosan ott lesznek: AB-InBev, BlackBerry, SIEMENS, AVON, Ernst & Young, Huge Media, PwC, StockTrak, Coca-Cola Hellenic . A Youth Forum a Budapesti Corvinus Egyetemen kerül megrendezésre február 15-én, szerdán. A workshopokra és panelbeszélgetésekre január 16-tól van lehetőség előzetesen regisztrálni a www.gls2012.org oldalon.
Az AIESEC Alumni International Meeting a Global Leaders' Summit konferenciával párhuzamosan kerül megrendezésre február 16-19-ig. A rendezvény célcsoportja az egykori AIESEC-esek közössége. Ők már nem aktív tagjai szervezetnek, mégis a szervezetben egykor elsajátított készségeiket, képességeiket és az AIESEC által fontosnak vélt értékeket tovább képviselik, hasznosítják jelenlegi környezetükben. Ezen konferencia alkalmával lehetőségük nyílik a régmúlt emlékek felidézésére; a közös ünneplésre, hiszen az AIESEC Magyarország 2012-ben ünnepli alapításának 40. évfordulóját; illetve egy globális Alumni vízió megalkotására, amely e közösség jövőbeli szerepét körvonalazza. Ezen felül elismert vendégelőadók segítségével panelbeszélgetések során térképezik fel a főbb regionális és hazai gazdasági trendeket. Ízelítő meghívott előadóink sorából: Irina Ivaschenko (IMF), Király Júlia (MNB), Audrey Lemmert (AB-Inbev), Palócz Éva (Kopint-Tárki), Karel De Baere (PwC Belgium), Dale Martin (Siemens), Rory O'Neill (BlackBerry), Simonyi Tamás (KPMG).
Nagy megtiszteltetés, hogy egy ilyen volumenű és színvonalú konferencia megszervezését Magyarország kaphatta, hiszen a rendezvénynek minden évben más ország ad otthont. Így ez a tény, mind turisztikai, mind üzleti szempontból rendkívül kedvező hatással lehet hazánkra nézve.
(x)