Az előadássorozatot Odysseas Ntotsikas kezdi, akivel együtt sikeres nemzetközi online vállalkozása is Magyarországra érkezik. A Think Digital cégcsoportban szerzett tapasztalatát adja át a közönségnek a digitális reklámozás legújabb tendenciáival kapcsolatban.
![Üzletemberek, karrierek az e-commerce konferencián](http://www.portfolio.hu/img/upload/2010/11/dotcomm.jpg)
Üzlet és hatékonyság zeneipartól az étkeztetésig
A résztvevők számos online üzleti modellről, és vállalkozásról kap átfogó képet, illetve megismerkedhet különösen sikeres marketing stratégiákkal is. Néhány kiragadott példa a tematikából:
- Milyen valós üzleti lehetőségek rejlenek a Facebookban? - A témát Starcz Ákos, a Bookline Nyrt. vezérigazgatója prezentálja.
- Miért fordul egy médiavállalkozás arccal az e-kereskedelem felé? - Az okok megvilágításában Holman Endre, a Generál Média első embere lesz a közönség segítségére.
- Mit tehet egy zeneipari óriás az egyre vaduló üzleti vizeken - és hogyan profitálhat ebből egy üzleti vállalkozás? -Benda Gergely, az Universal Hungary ügyvezetője mutat lehetséges utakat, modelleket.
- Hogyan épít brandet offline eszközökkel egy 100%-ig online vállalkozás? - A kockát Haraszti Zsolt a Netrisk ügyvezetője fordítja meg.
- Hogyan szerezhetünk lead-et 2Ft-os áron? - Erről tart előadást a 2009-es év Ernst & Young Év Üzletembere választáson "Jövő ígérete" elismeréssel kitüntetett Perger Péter, a Netpincér vezetője.
- Hogyan léphetnek be a hagyományos márkák és cégek az e-kereskedelembe saját hatáskörükben? - A Napiakciók vezetője, Besenyei Kálmán vágja szét a néha valóban gordiuszinak tűnő csomót.
Bizalom és karrier
A rendezvényt két kerekasztal beszélgetés színesíti, mindkettő az ismert humorista, Litkai Gergely moderálásában valósul meg. Az egyikben az üzleti életben oly fontos bizalomépítés marketingeszközei állnak a középpontban a Netrisk, a Pfizer, a Medián, a Vatera és a SZEK (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) vezetőinek részvételével, a másik pedig olyan karrierekbe ad bepillantást, amelyek a hagyományos marketing cégektől, vagy márkáktól mára az e-kereskedelem felé fordultak. Sőt, a konferencián azt is megtudhatjuk, milyen új kihívások elé néz Peresztegi Zoltán, a Google korábbi country managere.
További információk, a részletes program és regisztráció az esemény weboldalán:
http://dotcommerceday.hu
(x)