Az előadássorozatot Odysseas Ntotsikas kezdi, akivel együtt sikeres nemzetközi online vállalkozása is Magyarországra érkezik. A Think Digital cégcsoportban szerzett tapasztalatát adja át a közönségnek a digitális reklámozás legújabb tendenciáival kapcsolatban.
Szintén nagy érdeklődésre tart számot Heissam Hartmann (a Magyarországon a Kuponvilággal jelen lévő Rebate Networks alelnöke) előadása, aki "Kritikus sikertényezők az online kereskedelemben" címmel prezentál. Az üzletember az elmúlt 10 évben számos online vállalkozás létrejötténél és sikerre vitelénél bábáskodott.
Üzlet és hatékonyság zeneipartól az étkeztetésig
A résztvevők számos online üzleti modellről, és vállalkozásról kap átfogó képet, illetve megismerkedhet különösen sikeres marketing stratégiákkal is. Néhány kiragadott példa a tematikából:
- Milyen valós üzleti lehetőségek rejlenek a Facebookban? - A témát Starcz Ákos, a Bookline Nyrt. vezérigazgatója prezentálja.
- Miért fordul egy médiavállalkozás arccal az e-kereskedelem felé? - Az okok megvilágításában Holman Endre, a Generál Média első embere lesz a közönség segítségére.
- Mit tehet egy zeneipari óriás az egyre vaduló üzleti vizeken - és hogyan profitálhat ebből egy üzleti vállalkozás? -Benda Gergely, az Universal Hungary ügyvezetője mutat lehetséges utakat, modelleket.
- Hogyan épít brandet offline eszközökkel egy 100%-ig online vállalkozás? - A kockát Haraszti Zsolt a Netrisk ügyvezetője fordítja meg.
- Hogyan szerezhetünk lead-et 2Ft-os áron? - Erről tart előadást a 2009-es év Ernst & Young Év Üzletembere választáson "Jövő ígérete" elismeréssel kitüntetett Perger Péter, a Netpincér vezetője.
- Hogyan léphetnek be a hagyományos márkák és cégek az e-kereskedelembe saját hatáskörükben? - A Napiakciók vezetője, Besenyei Kálmán vágja szét a néha valóban gordiuszinak tűnő csomót.
Bizalom és karrier
A rendezvényt két kerekasztal beszélgetés színesíti, mindkettő az ismert humorista, Litkai Gergely moderálásában valósul meg. Az egyikben az üzleti életben oly fontos bizalomépítés marketingeszközei állnak a középpontban a Netrisk, a Pfizer, a Medián, a Vatera és a SZEK (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért) vezetőinek részvételével, a másik pedig olyan karrierekbe ad bepillantást, amelyek a hagyományos marketing cégektől, vagy márkáktól mára az e-kereskedelem felé fordultak. Sőt, a konferencián azt is megtudhatjuk, milyen új kihívások elé néz Peresztegi Zoltán, a Google korábbi country managere.
További információk, a részletes program és regisztráció az esemény weboldalán:
http://dotcommerceday.hu
(x)