A 2023-as Magyar Infokommunikációs Jelentés szerint a háztartások 94 százaléka nem csak egyetlen távközlési szolgáltatást vesz igénybe, a legnagyobb arányban mind a négyet – azaz mobiltelefont, internetet, televíziót és fix vonalas telefont.
Bár a szolgáltatáscsomagok – tévé, internet, telefon összecsomagolása – már régóta elterjedtek a hazai piacon, a Yettel most egy új megközelítéssel érkezik: a szolgáltató ügyfelei szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, azt erre vállalt hűségidő nélkül érhetik el a FULL-ban az egy ügyfélazonosító alatt kezelt szolgáltatásokkal.
"Ügyfeleink már 2 termékkel is érzékelhető kedvezményt érhetnek el, több szolgáltatás bevonása – akár több előfizetés hozzáadásával – pedig nagyobb rendszeres kedvezményt, akár havonta 30% megtakarítást jelent” – mondta el a Portfolio-nak Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.
A cikk megjelenését a Yettel támogatta.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images