Piaci háttér
2009-ban az online reklámköltések 22%-át tette ki a keresőmarketing hazánkban (forrás: IAB Hungary), míg Európában ugyanebben az időszakban a maga 43%-val a legnagyobb szeletét jelentette az online piacnak. Bár a válságban a kereső volt az egyetlen online reklámeszköz, ami jelentősen növekedni tudott, az európai online költési aránynak így is csak a felét éri el.
Fentiekből joggal tehetjük fel a kérdést, hogy a válság végével vajon jönni fog a várva várt robbanás a keresőkampányok terén, vagy csak évek alatt érjük be Európát? A korlátot az internet penetráció, vagy a hirdetők száma adja (kereslet - kínálat)?
Milyen stratégiát alkalmazzanak a hirdetők, szakemberek, hogy ne maradjanak le a keresőben?
Többek között ezekre a kérdésekre is megkaphatja a választ, ha idén is részt vesz a Keresőmarketing Nap-on.
A kérdés ma már nem az, hogy használni kell-e a keresőmarketinget, hanem hogy milyen arányban, hogyan?
A konferenciáról
Immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre hazánk egyetlen, egész napos, csak keresőmarketinggel foglalkozó konferenciája, a Keresőmarketing Nap.
Helyszíne a Magyar Telekomnak köszönhetően idén is a Tölösi Péter Konferencia Központ.
Hagyományainknak megfelelően a konferencia látogatói, átfogó képet kaphatnak a hazai aktualitásokról,trendekről, újdonságokról.
Ismét keynote előadást tart Erica Schmidt (Global Search Director, iProspect) a globális keresőmarketing trendekről.
A konferencia kiemelt témái:
- Aktuális kutatási eredmények
- Hazai újdonságok - AdFlan, hatékony tartalomhálózat használat a Google AdWords-ben és az ETARGET-ben
- brand kulcsszavak használata a célzásban (kerekasztal beszélgetés)
- A kattintáson innen és túl (kerekasztal beszélgetés)
- Esettanulmányok és más hasznos tudnivalók
Szervezők: Kirowski, OnlineMarketing.hu iProspect,
Szakmai támogatók: IAB Hungary, MRSZ, MaKSZ
Támogatók: Magyar Telekom csoport, marketinginfo, Optimusz, Portfolio.hu, hvg.hu, femina.hu, ETARGET, Generál Média, mediainfo.hu, ProfitLine.hu, Lighthouse Media, Adaptive Media, downloads.hu, Computerworld, nonstop Mobil, Hírek Média, .CommerceDay, mmonline, PC World Online, ADHOUSE, btl.hu
Minden résztvevő 10.000 Ft-os SUPER SEO utalványt kap, amellyel részt vehet a január 19-20-i SUPER SEO konferencián.
http://keresomarketingnap.hu/
(x)