transzparencia, a szabályozás és az ügyfélszerzés mellett a termékfejlesztés, valamint a vállalati biztosítások kerülnek előtérbe.
A konferenciáról további információkat találhat az alábbi linkekre kattintva:
A sales tevékenység minden üzlet alapja és nincs ez máként a biztosítási szektorban sem. A kérdés már csak az, hogy milyen csatornákon keresztül, milyen termékeket, milyen célcsoportnak értékesítsünk.
Ezekre a kérdésekre keressük a választ neves hazai szakemberek segítségével konferenciánkon. Az alternatív disztribúciós lehetőségek bemutatása mellett olyan területekre is rávilágítunk, amelyek új terepet jelenthetnek mind a biztosítók, mind pedig a közvetítők számára.
Elsőként - a szabályozások várható változásának áttekintését követően - a bankbiztosítási modellek hazai megvalósításit vesszük górcső alá. Ezt követően pedig olyan alternatív csatornák bemutatás a következik, mint az online értékesítés, a telesales módszerek, MLM hálózatépítés és végül egy panelbeszélgetésben "összecsapnak" a különböző csatornák hazai képviselői.
Az értékesítéshez azonban szorosan kapcsolódik a termékfejlesztés is, mely egyben a Mit kérdésre is megadja a választ. Az ehhez a tartozó szekcióban olyan dilemmákat világítunk meg több nézőpontból, amelyek befolyásolhatják az elkövetkezendő évek termékpalettájának kialakítását élet és nem-élet területen.
A Kinek kérdésre pedig egy friss GFK tanulmány adhatja meg a választ, amelyet konferenciánkon prezentál a kutató cég. Ebben a hazai vállalkozások és a vállalatvezetők biztosítókkal és biztosításokkal szembeni elvárásait mutatjuk be a konferencia hallgatóságának. Segítséget nyújtva ezáltal a Mit és Hogyan kérdések egyénre lebontott megválaszolásában.
A vállalati személybiztosítás lehet az elkövetkezendő évek növekedésének egyik katalizátora, mind a biztosítók, mind pedig a közvetítők számára. Egy olyan területet szeretnénk bemutatni termék és értékesítési oldalról, amely eddig perifériára szorult szektorban. Ennek jelentőségéről beszélgetünk az alkuszszakma és biztosítók képviselőivel.
transzparencia, a szabályozás és az ügyfélszerzés mellett a termékfejlesztés, valamint a vállalati biztosítások kerülnek előtérbe.
A konferenciáról további információkat találhat az alábbi linkekre kattintva: