A minőség mindig az elsődleges szempont volt az MKB Banknál, csak ezzel a szemlélettel érhető el, hogy vezető helyünket meg tudjuk őrizni vállalati ügyfeleink kiszolgálásában. A nagyon sikeres faktoring és ingatlanfinanszírozási szolgáltatásaink mellett most már egyre több kis- és középvállalat is Bankunkat választotta. Az elégedett ügyfelek és a mind sikeresebb banki szolgáltatások a vállalati és lakossági ügyfélkörben eredményezte ezt a megtisztelő elismerést.
A MasterCard - Az év bankja versenyét is tarolt a Bank...
Azon a megmérettetésen négy díjat nyertünk, egy elsőt és három másodikat. Az "Év folyószámla terméke" versenyt megnyertük az MKB kivételes folyószámlával, az "Év megtakarítási terméke" kategóriában második lett a Hozamsuli, az "Év bankja" és az "Év direktbanki szolgáltatása" kategóriákban is ezüstérmesek lettünk.
Az Év direktbanki szolgáltatása második helyre különösen büszkék vagyunk, mivel komoly fejlesztéseket hajtottunk végre az elektronikus csatornák terén. Kialakítottunk egy olyan portált, ami sokoldalú és könnyen áttekinthető. A díj a portálunk mellett az MKB NetBANKár szolgáltatásunknak is szól. Természetesen nem ülünk a babérjainkon, további folytatódnak a fejlesztések, 2008-ban a vállalatok számára nyújtott elektronikus szolgáltatásokban jelentős előrelépésekre számíthatnak ügyfeleink.
Milyen további fejlesztésekre lehet számítani?
Ha az MKB egészét nézzük, akkor a bankcsoport külföldi terjeszkedését emelném ki. Számos ügyfelünk részére nagy segítség, hogy Romániában és Bulgáriában is rendelkezünk leányvállalattal, ahol ugyanolyan jó színvonalú kiszolgálásra számíthatnak, mint az MKB Bankban.
(X)