Eltérő szükségletek. Röviden így lehetne összefoglalni a magán személyek és a vállalati szféra számára kínált internet és telefonos csomagok közötti különbséget. Ám ezen belül az sem mindegy, hogy milyen vállalati szolgáltatáscsomagot választunk.
Az optimális előfizetési csomag kiválasztásánál először is a vállalat saját szükségleteit kell górcső alá venni. Jelen üzleti körülmények között már természetesnek vehető a széles sáv, a megbízhatóság. De mik a további a szükséges technikai feltételek, amelyek a vállalkozás zavartalan, hosszú távú működését szavatolják? Milyen többletszolgáltatást várunk a jövőbeni internet és telefon kapcsolatot nyújtó partnerünktől, miben állhat ő a mi rendelkezésünkre?
2005 óta a UPC Business üzletág - mely a UPC Magyarország Kft. és a Monor Telefontársaság szegmenseként jött létre - innovatív szolgáltatásaival és biztos vállalti háttérrel áll kis -és középvállalkozások, valamint nagyvállalati ügyfelei rendelkezésére. A széles internetes csomagválasztékon belül minden vállalat megtalálja azt a konstrukciót, amely leginkább megfelel egyéni igényeinek, ezen kívül a napi 24 órás rendelkezésre állás biztosítja a vállalati ügymenet zavartalan működését. Az amúgy is kedvező díjszabású telefonos csomagjuk mellett lehetőség van a vállalati költségek további csökkentésére az IP- Centrex virtuális telefonalközpontnak köszönhetően, amihez még telefonvonal sem szükséges.
Aktuális ajánlatukban, mely 2007. november 15-ig érvényes, csúcsminőségű PDA-t ajándékoznak minden új előfizetőjüknek. Bővebb információ a www.upcbusiness.hu oldalon található.
(X)